Fristelseslisten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

lilledittemor

Muhmi skriver:

Hvad er du gået forbi i dag, enten i supermarkedet eller derhjemme, som virkelig har fristet dig? Men som du lod være?

Jeg var i Skive i går og hold op med fristelser!! Føtex havde selvfølgelig muffin og honningkagesalg lige midt i det hele når man vader ind i butikken... Men jeg var SÅ god synes jeg... Jeg gik lige forbi og jeg blev rigtig stolt atf mig selv da jeg gik forbi den!!

Et godt råd jeg har lært hos DDV, "Det er simpelthen ikke en mulighed, at købe de ting man ved er usunde" - det er jeg begyndt at leve efter...

Og inde i butikken, købte jeg så min belønning for at være gået så flot forbi... En pomelo... Den brugte jeg så heeeleee aftenen på at skrælle og guffe, den var go'

Hvad med dig?? Selv de fristelser, du ikke kunne gå forbi... Vi skal jo støtte hinanden!

Min kæreste og jeg er jo begyndt at lave madplan - og derfor også en meget detaljeret indkøbsliste..

Så hvis en af os står og kigger på "det forbudte" Så siger den anden "DET STÅR IKKE PÅ LISTEN", og så må vi ikke købe det.. det gør det faktisk meget nemmere, OG billigere at handle 

Men super sejt af dig Det kan simpelthen være en kamp at komme igennem et supermarked hvis man er lækkersulten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

-Sigrid-

Ditte_Marie skriver:

Min kæreste og jeg er jo begyndt at lave madplan - og derfor også en meget detaljeret indkøbsliste..

Så hvis en af os står og kigger på "det forbudte" Så siger den anden "DET STÅR IKKE PÅ LISTEN", og så må vi ikke købe det.. det gør det faktisk meget nemmere, OG billigere at handle 

Men super sejt af dig Det kan simpelthen være en kamp at komme igennem et supermarked hvis man er lækkersulten...

Vi gør det samme  Super effektivt  

Anmeld

1. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Hvad er du gået forbi i dag, enten i supermarkedet eller derhjemme, som virkelig har fristet dig? Men som du lod være?

Jeg var i Skive i går og hold op med fristelser!! Føtex havde selvfølgelig muffin og honningkagesalg lige midt i det hele når man vader ind i butikken... Men jeg var SÅ god synes jeg... Jeg gik lige forbi og jeg blev rigtig stolt atf mig selv da jeg gik forbi den!!

Et godt råd jeg har lært hos DDV, "Det er simpelthen ikke en mulighed, at købe de ting man ved er usunde" - det er jeg begyndt at leve efter...

Og inde i butikken, købte jeg så min belønning for at være gået så flot forbi... En pomelo... Den brugte jeg så heeeleee aftenen på at skrælle og guffe, den var go'

Hvad med dig?? Selv de fristelser, du ikke kunne gå forbi... Vi skal jo støtte hinanden!

har ikke haft nogen fristelser endnu, har da nogen småkager herhjemme men har slet ikke haft lyst til nogen, og har ikke været ude og handle endnu  synes mest det er sen aften jeg får lyst til noget for vi plejede jo bare at sidde i sofaen om aftenen og spise slik og se fjernsyn.. men det er slut nu, men det er ihvertfald hårdest om aftenen synes jeg, men skal heldigvis til dart i aften så der er ingen fristelser for mig der

Anmeld

1. december 2011

morethanperfect

Muhmi skriver:

Tak

Årh, nogle fristelser kan du vel godt gå forbi? Ellers kan man da hurtigt købe sig fattig

Ikke ret mange da 

Er også ret fattig

Anmeld

1. december 2011

Savannah

COLA... åååårhhhhhhhhhh jeg er så hungrende efter cola - Men forlod butikken uden.. Men bagte dog muffins til min venindes fødselsdag igår, spiste to og gav manden resten med på job - der faldt de i god jord.. og jeg savnede dem kun lidt!

I er allesammen super seje

Anmeld

2. december 2011

Muhmi

morethanperfect skriver:

Ikke ret mange da 

Er også ret fattig

Hehe... Ja okay, men så må du prøve at spørge dig selv om du virkelig har brug for de ting du køber.. Det plejer jeg at gøre når jeg har lagt noget ned i kurven, inden jeg går op til kassen og mange gange lægger jeg så tingene tilbage, for naaa, det er sjælent man har brug for chips og cola, det er bare tomme ting til at stimulere mine glædeshormoner

Anmeld

2. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

nu må jeg nok lige lave en rettelse til det jeg skrev igår, fordi mig og manden var en tur til helsinge igår, hvor jeg lige skulle til hudlæge, så pludselig siger han.. jeg er sulten, stopper ved en grill hvor han skal have en fransk hotdog, så spørger han mig om jeg vil have noget med, og siger så nej at jeg vil gerne holde min kur denne gang, synes det var så stærkt gået, god viljestyrke

Anmeld

2. december 2011

Muhmi

Frøken Christiansen skriver:

nu må jeg nok lige lave en rettelse til det jeg skrev igår, fordi mig og manden var en tur til helsinge igår, hvor jeg lige skulle til hudlæge, så pludselig siger han.. jeg er sulten, stopper ved en grill hvor han skal have en fransk hotdog, så spørger han mig om jeg vil have noget med, og siger så nej at jeg vil gerne holde min kur denne gang, synes det var så stærkt gået, god viljestyrke

Sådan!! Det er bare super godt gået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.