Muhmi skriver:
Hvad er du gået forbi i dag, enten i supermarkedet eller derhjemme, som virkelig har fristet dig? Men som du lod være?
Jeg var i Skive i går og hold op med fristelser!! Føtex havde selvfølgelig muffin og honningkagesalg lige midt i det hele når man vader ind i butikken... Men jeg var SÅ god synes jeg... Jeg gik lige forbi og jeg blev rigtig stolt atf mig selv da jeg gik forbi den!!
Et godt råd jeg har lært hos DDV, "Det er simpelthen ikke en mulighed, at købe de ting man ved er usunde" - det er jeg begyndt at leve efter...
Og inde i butikken, købte jeg så min belønning for at være gået så flot forbi... En pomelo...
Den brugte jeg så heeeleee aftenen på at skrælle og guffe, den var go' 
Hvad med dig?? Selv de fristelser, du ikke kunne gå forbi... Vi skal jo støtte hinanden! 
nu må jeg nok lige lave en rettelse til det jeg skrev igår, fordi mig og manden var en tur til helsinge igår, hvor jeg lige skulle til hudlæge, så pludselig siger han.. jeg er sulten, stopper ved en grill hvor han skal have en fransk hotdog, så spørger han mig om jeg vil have noget med, og siger så nej at jeg vil gerne holde min kur denne gang, synes det var så stærkt gået, god viljestyrke 
Anmeld