Termin (imorgen)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Isabeau

SÅ! Er nu i uge 39+6, og tøsen må meget gerne komme ud. Heldigvis er jeg ikke så syg mere, så det er til og holde ud nu Stadig tungt, og med masser af vand i fødderne, men jeg har da fået bagt og gjort rent i hele hytten, samt gjort autostol, lift, vugge, taske og lign. klar

Har haft mange toiletbesøg de sidste par dage, MANGE plukkeveer, smerter i ryggen og fortil i mit ar fra sidste fødsel (kejsersnit), men ellers ingen tegn, så jeg har inviteret min jordmodergruppe på kaffe og kage på mandag

Her et billede - måske det sidste? Og undskyld kvaliteten, men I kan nok godt se hvad det forestiller?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Benjamins'mor

Fin babyhule! Og hold op den er godt stor, puha det må være tungt.

Anmeld

1. december 2011

Moms

Isabeau skriver:

SÅ! Er nu i uge 39+6, og tøsen må meget gerne komme ud. Heldigvis er jeg ikke så syg mere, så det er til og holde ud nu Stadig tungt, og med masser af vand i fødderne, men jeg har da fået bagt og gjort rent i hele hytten, samt gjort autostol, lift, vugge, taske og lign. klar

Har haft mange toiletbesøg de sidste par dage, MANGE plukkeveer, smerter i ryggen og fortil i mit ar fra sidste fødsel (kejsersnit), men ellers ingen tegn, så jeg har inviteret min jordmodergruppe på kaffe og kage på mandag

Her et billede - måske det sidste? Og undskyld kvaliteten, men I kan nok godt se hvad det forestiller?

Øj - den er STOR!

Men sidder meget flot synes jeg.

Glad for at høre, at du har det bedre.

Jamen, så må vi jo krydse fingre for, at hun bliver inde til efter mandag....eller hvad?

Moms

Anmeld

1. december 2011

Isabeau

Benjamins'mor skriver:

Fin babyhule! Og hold op den er godt stor, puha det må være tungt.

Meget tungt!! Det kan ses på fusserne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2011

Isabeau

Øj - den er STOR!

Men sidder meget flot synes jeg.

Glad for at høre, at du har det bedre.

Jamen, så må vi jo krydse fingre for, at hun bliver inde til efter mandag....eller hvad?

Moms

Den er meget tung! Sidder heldigvis mest på maven (og røven), men MEGET af det er vand! Pyha, det strammer!

Føder jeg i weekenden, og har det fint, overvejer jeg og byde på kaffe alligevel

Anmeld

2. december 2011

Miss P

KOM SÅ UUUUUUDDDDD lille prinsesse

Anmeld

2. december 2011

Isabeau

Miss Misho skriver:

KOM SÅ UUUUUUDDDDD lille prinsesse

Sidder selv og råber det samme

Anmeld

13. januar 2012

JH12

Kom lige forbi dette mavebillede.. Puha, du har været stor  men det var en fiiin babyhule

Anmeld

13. januar 2012

Isabeau

Joyce skriver:

Kom lige forbi dette mavebillede.. Puha, du har været stor  men det var en fiiin babyhule

Ja!  Sådan ca. 26 kg. ekstra! Men de 20 er røget  

Anmeld

13. januar 2012

JH12

Isabeau skriver:

Ja!  Sådan ca. 26 kg. ekstra! Men de 20 er røget  

Kunne se på din profil du fødte 7. dec. Det er da gået helt vildt hurtig med at smide 20 kg. så ..  Men 26 kg var da ellers ikke så lidt endda..
Håber jeg er lige så heldig til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.