Nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. december 2011

M&N

Jeg skal til nakkefoldsscanning imorgen.. Men efter de scanninger jeg har været til så er jeg blevet sådan frem og tilbage.. Imorgen er jeg 11+6.

Men tænker lidt i følge deres beregninger fik jeg taget blodprøver 8+0, men hvis jeg er sat tilbage efter, så må den have blevet taget for tidligt?

Hvad gør man så hvis de finder ud af bp er taget for tidligt?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

NNL

CelineAlexia skriver:

Jeg skal til nakkefoldsscanning imorgen.. Men efter de scanninger jeg har været til så er jeg blevet sådan frem og tilbage.. Imorgen er jeg 11+6.

Men tænker lidt i følge deres beregninger fik jeg taget blodprøver 8+0, men hvis jeg er sat tilbage efter, så må den have blevet taget for tidligt?

Hvad gør man så hvis de finder ud af bp er taget for tidligt?? 

Jeg har en veninde hvis bp var taget 7+9, og dermed for tidligt. Scanningsdamen lavede en risikoberegning til hende udfra den bp, men hun fik så taget en ny og fik svar med posten at alt stadig så fint ud (Tilknyttet Herning sygehus)

Personligt fik jeg første risikoberegning udfra nakkefold og min alder, da sygehuset aldrig havde modtaget min blodprøve. Jeg fik taget en samme dag, og ville blive ringet op hvis jeg endte i risikogruppen. Men hørte aldrig noget, og senere har jordemoderen fortalt mig at alt så rigtig fint uf, hvilket jeg også regnede med Jeg er tilknyttet Randers Sygehus.

Men håber for dig at den kan bruges, det er da rarest at få svar med det samme

Anmeld

1. december 2011

M&N

NNL skriver:

Jeg har en veninde hvis bp var taget 7+9, og dermed for tidligt. Scanningsdamen lavede en risikoberegning til hende udfra den bp, men hun fik så taget en ny og fik svar med posten at alt stadig så fint ud (Tilknyttet Herning sygehus)

Personligt fik jeg første risikoberegning udfra nakkefold og min alder, da sygehuset aldrig havde modtaget min blodprøve. Jeg fik taget en samme dag, og ville blive ringet op hvis jeg endte i risikogruppen. Men hørte aldrig noget, og senere har jordemoderen fortalt mig at alt så rigtig fint uf, hvilket jeg også regnede med Jeg er tilknyttet Randers Sygehus.

Men håber for dig at den kan bruges, det er da rarest at få svar med det samme

Takker for svaret... 

Ja, har en lille fornemmelse om at den er taget for tidligt.. Men nu er jeg heldigvis i den lave risikogruppe Så håber bare vi kan få risikoen imorgen.. Da de ikke gik godt til blodprøverne :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.