Update på dagpleje start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Toshiba

Ja det går desværre som "forventet" med Liva og hendes start i dagpleje....

Og nu må vi (dagplejemoderen - sundhedsplejerske og jeg) igen have fat i børnekliniken.

Vi mangler simpelthen redskaber til at hjælpe og takle Liva....

Liva er bund ulykkelig når jeg går fra hende - og kommer ikke "over det" efter kort tid... Hun fastholder at græde og græde til jeg kommer igen...

Hun har været der max 30 min. dette er for ikke at presse hende for meget....

Havde håbet på et "mirakel" - men nej...

ØV ØV - er ked - i vildrede - og hvor ville jeg bare ØNSKE hun nogle gange var som andre.... og hun ikke troede andre mennesker spiser hende levende

HADER at den milde - glade pige hun er herhjemme - aldrig ses af andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Sakris

Toshiba skriver:

Ja det går desværre som "forventet" med Liva og hendes start i dagpleje....

Og nu må vi (dagplejemoderen - sundhedsplejerske og jeg) igen have fat i børnekliniken.

Vi mangler simpelthen redskaber til at hjælpe og takle Liva....

Liva er bund ulykkelig når jeg går fra hende - og kommer ikke "over det" efter kort tid... Hun fastholder at græde og græde til jeg kommer igen...

Hun har været der max 30 min. dette er for ikke at presse hende for meget....

Havde håbet på et "mirakel" - men nej...

ØV ØV - er ked - i vildrede - og hvor ville jeg bare ØNSKE hun nogle gange var som andre.... og hun ikke troede andre mennesker spiser hende levende

HADER at den milde - glade pige hun er herhjemme - aldrig ses af andre...

Stakkels jer alle sammen.

Du får lige et stort  herfra. Det må være helt forfærdeligt. Jeg håber de kan finde ud af hvordan sådan en lille pige kan have sådan et traume overfor andre mennesker. Må din søn fortsat gerne holde hende?

Anmeld

5. december 2011

Toshiba

Sakris skriver:

Du får lige et stort  herfra. Det må være helt forfærdeligt. Jeg håber de kan finde ud af hvordan sådan en lille pige kan have sådan et traume overfor andre mennesker. Må din søn fortsat gerne holde hende?

der er ingen problemer herhjemme - sammen med mig og min dreng...

Men andre... det går ikk

hun har været sådan siden hun var 14 dage gammel - der burde man ellers mene de ikke kan kende så meget forskel andet end lyd og duft - men det har hun kunne..

Håber det bliver godt med opstart og efterfølgende....

Vi holder nu 14 dages "ferie" og så starter vi op med nyt gå-på-mod med tanken om det er den bedste løsning for hende

Anmeld

5. december 2011

Toshiba

Sakris skriver:

der er en update mere - ikke af de goe..

https://www.baby.dk/debat/148970pi1/december-2010/endnu-n-update-paa-dagpleje-start.aspx 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.