Så er min navle på retur :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. december 2011

viben

Normalt kan jeg lege med min navle der er ret dyb og smal og få den til at sige smaske lyde... Da jeg stak fingeren ind igår var det helt umuligt, den er kun halvt så dyb som den plejer og mere bred...

Så nu kan man rent faktisk mærke er det er den lille  der indvendigt presser maven ud og ikke bare fedt 

Kan i mærke/se nogen forskel? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

sofiell89

viben skriver:

Normalt kan jeg lege med min navle der er ret dyb og smal og få den til at sige smaske lyde... Da jeg stak fingeren ind igår var det helt umuligt, den er kun halvt så dyb som den plejer og mere bred...

Så nu kan man rent faktisk mærke er det er den lille  der indvendigt presser maven ud og ikke bare fedt 

Kan i mærke/se nogen forskel? :-)

Jeg fik engang en kikkert operation igennem navlen og 3 små huller i hårgrænsen. Men jeg har aldrig kunne se arret i navlen, før nu.. Det var min kæreste der forleden smurte min mave, da han begyndte at grine fordi min navle var grim.. Først der tænkte jeg over at lillepigen trykker på maven allerede.. Synes det var igår jeg opdagede jeg var gravid

Anmeld

2. december 2011

Koen.

Min navle er poppet ud så den stritter lidt

Anmeld

2. december 2011

NNL

Er med i De Dybe Navlers Klub, så her er den stadig hul, men ikke så meget som den plejer... Vi var på ferie for en måneds tid siden, hvilket resulterer i at min mavle nu er helt bleg i forhold til mit maveskind, fordi den dengang var dybere og ingen sol har fået, hehe Ikke videre kønt, men Baby er tilgivet

Og så synes jeg det øverste stykke af navlen, hvor jeg havde en piercing for nogle år siden, er blevet helt stift. Mystisk... Er der andre der også har det sådan??

Anmeld

2. december 2011

viben

sofiell89 skriver:

Jeg fik engang en kikkert operation igennem navlen og 3 små huller i hårgrænsen. Men jeg har aldrig kunne se arret i navlen, før nu.. Det var min kæreste der forleden smurte min mave, da han begyndte at grine fordi min navle var grim.. Først der tænkte jeg over at lillepigen trykker på maven allerede.. Synes det var igår jeg opdagede jeg var gravid

Det er nemlig også sådan jeg har det  Det bliver pludselig mere og mere virkeligt, og tiden er åbenbart bare fløjet afsted selvom den har føltes lang i øjeblikket....

Anmeld

2. december 2011

viben

NNL skriver:

Er med i De Dybe Navlers Klub, så her er den stadig hul, men ikke så meget som den plejer... Vi var på ferie for en måneds tid siden, hvilket resulterer i at min mavle nu er helt bleg i forhold til mit maveskind, fordi den dengang var dybere og ingen sol har fået, hehe Ikke videre kønt, men Baby er tilgivet

Og så synes jeg det øverste stykke af navlen, hvor jeg havde en piercing for nogle år siden, er blevet helt stift. Mystisk... Er der andre der også har det sådan??

Det lyder helt vildt  Så kan du helt konkret følge med i hvor meget den udvider sig

Anmeld

2. december 2011

viben

tanja. skriver:

Min navle er poppet ud så den stritter lidt

Det var hurtigt  Gik det lige så stærkt første gang?

Anmeld

2. december 2011

Koen.

viben skriver:

Det var hurtigt  Gik det lige så stærkt første gang?

Nej slet ikke der kunne man kun lige ane maven da jeg rundede uge 20 men denne gang er den vokset stærkt!

Anmeld

2. december 2011

viben

tanja. skriver:

Nej slet ikke der kunne man kun lige ane maven da jeg rundede uge 20 men denne gang er den vokset stærkt!

Det må da godt nok være helt vildt så, fra den ene yderlighed til den anden... Men din mave er så fin

Anmeld

2. december 2011

Koen.

viben skriver:

JJa

Det må da godt nok være helt vildt så, fra den ene yderlighed til den anden... Men din mave er så fin

Ja har lige sku vænne mig til at det gik så stærkt

Ih tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.