Ikk nogen baby mere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Diana...

Jeg synes simpelthen tiden går så hurtigt altså! Min lille pige som stadig er en lille en og uden hår  tja så ligner hun stadig en stor baby men det er de jo snart bare ikke mere ALTSÅ. 

Nadia har ca en måned gået lidt sådan en 3-5 skridt uden støtte og hun kunne helt sikkert også gå mere hvis hun turde for hun er bare så god til det og har så god balance i kroppen, hun har jo længe kunne stå selv og rejse sig op i og stå midt ude på gulvet uden hjælp og enda stå og babyhoppe uden og vælte, men det gjorde hun ikke MEN NU går hun og hun går meget ihh det er så hyggeligt  Hun startert igår vi stod og trillet bold til hinanden over sofaboret og når den røg på gulvet kravlet hun efter den og kom tilbage igen men så til sidste begynde hun at gå efter den det startet med 13 skridt og nu hun slet ikke til at stopper he he søde unge og da jeg så ville vise Claus det da han kom hjem ville hun selvfølgelig ikke TYPISK griner men hun har også gjort det hele morgen. 

Så jeg tror godt jeg nu kan sige at NU har jeg en pige der går. ØJ det så vild så store de bliver. 

Nadia skal ha lagt dræn idag håber virkelig det vil hjælpe vi er SÅ trætte at kun 3 timers søvn hver nat og jeg render rund med konstant hovedpine men det typisk for jeg ikke sovet om natten ja så har jeg også ond i hoved dagen efter. Så jeg håber for vores alles skyld at det kan hjælpe hende for det er sgu så synd for hende. 

Hun har konstant MØB på det ene øre og konstant væske på det andet så der skal ligges dræn på begge øre. 

IHH og så det jul så hyggeligt. Kan i alle have en rigtig god jule måned med masse hygge og kærlighed 

KRAM TIL JER 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Sofia

Sikken dejligt update, hvor er hun dygtig

Du må også have en rigtig dejlig julemåned med familien, og jeg håber det bliver bedre med søvnen når hun får lagt dræn.

Hvordan går det med jobsøgningen?

mvh!

Anmeld

1. december 2011

DK

Ihhh hvor er hun dygtig!! Det er så TOSSET når de rejser sig og går. De ser nemlig kæmpe store ud!

Hvor er det synd for hende med al den MØB. Dejligt at i nu får dræn, så vil det da nok hjælpe på det.

Knus og kram

Anmeld

1. december 2011

PeruBaby

Åhhh, kære Diana - hvor er det skønt med sådan en dejlig update. Og hvor er hun bare vildt dygtig!! Tænk at vores små basser snart alle styrter rundt omkring og man helt kommer til at glemme hvordan de var da de bare var nogle små, hjælpeløse babyer.

Håber hun får det bedre efter dræn. Har selv fået lagt dræn mange gange som barn og har også konstant haft MØB, men med alderen voksede jeg helt fra det, så der er håb forude

Rigtig god jul også til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.