Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja glædelig første december alle sammen Hvad laver I i december, som i ikke gør normalt Vi pynter selvfølgelig op, tænder julekalenderlys hver aften. Vi ser julekalender sammen, også dem til børn Og så åbner jeg selvfølgelig chokolade julekalender OG så tæller jeg bare ned til min fødselsdag d. 24 december
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Glædelig første december til dig os
Hjemme ved os har vi også kalender lys og adventslys. Julekaldender skal ses, det er så hyggeligt.
Adventsgaver bruger vi også, som gives hver lørdag og søndag.
Ellers er det jo bare en hyggemåned
JuliaHougaard92 skriver: Glædelig første december til dig os Hjemme ved os har vi også kalender lys og adventslys. Julekaldender skal ses, det er så hyggeligt. Adventsgaver bruger vi også, som gives hver lørdag og søndag. Ellers er det jo bare en hyggemåned
Har du ikke gået på htx ?
LilleLene skriver: Ja glædelig første december alle sammen Hvad laver I i december, som i ikke gør normalt Vi pynter selvfølgelig op, tænder julekalenderlys hver aften. Vi ser julekalender sammen, også dem til børn Og så åbner jeg selvfølgelig chokolade julekalender OG så tæller jeg bare ned til min fødselsdag d. 24 december
Glædelig 1. dec.
Jamen her begynder vi lige så stille de indledende øvelser også.
Jeg ved ikke rigtigt, men i år kniber det mig at finde julehumøret frem, men det komemr vel forhåbentligt snart
Måske kan nogle herinde sende mig en posefuld julehumør
KærligstSussie
LilleLene skriver: Har du ikke gået på htx ?
Jo
SussieThyssen skriver: Glædelig 1. dec. Jamen her begynder vi lige så stille de indledende øvelser også. Jeg ved ikke rigtigt, men i år kniber det mig at finde julehumøret frem, men det komemr vel forhåbentligt snart Måske kan nogle herinde sende mig en posefuld julehumør KærligstSussie
Det er fordi vi ikke har fået sne endnu Du må godt få noget af mit, jeg er næsten i julehumør hele året rundt
JuliaHougaard92 skriver: Jo
Vi har da gået på HTX sammen så
LilleLene skriver: Vi har da gået på HTX sammen så
men droppede jo ud af HTX. kan ikke lige få ansigt på dig ?
JuliaHougaard92 skriver: men droppede jo ud af HTX. kan ikke lige få ansigt på dig ?
Det gjorde jeg også på 1. år efter påske Helene fra 1,1 Mat/Fys klassen, lyst hår og røg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128