Første sygedag med min hund :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. december 2011

GønskE

Så har jeg min første sygedag med min lille chihuahua på 2 kg og 9 mrd. Fordi hun for anden dag i træk kaster op hele morgenen og har skidt over det hele (tynd mave) - havde fri igår, hvilket var heldigt, og dyrlægen sagde hun ikke måtte få mad hele dagen, men drikke vand kun. Men hun drak næste ikke noget, måtte give hende det med pipette.. Såeh nu har jeg været vågen siden 5 i morges hvor hun startede med at kaste op, så må ikke gå fra hende /: 

Havde i lagt jer syg for det? (jeg bliver nødt til det, fordi hun ender med at dehydrere når jeg ikke er hjemme, fordi hun ikke drikker og ikke har spist i 1,5 døgn)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Maja_4000

Hvis ikke jeg havde en mor , kæreste eller andre som kunne komme og være ved den , ville jeg også være blevet hjemme .. Havde dog nok brugt en fridag på det

Anmeld

1. december 2011

QueDee

Som arbejdsgiver ville jeg blive godt sur og skuffet over mine medarbejdere, hvis de valgte at melde sig selv syg for at passe en hund. Så må man altså bede om en fridag!

God bedring med din hund.

Anmeld

1. december 2011

GønskE

Maja_4000 skriver:

Hvis ikke jeg havde en mor , kæreste eller andre som kunne komme og være ved den , ville jeg også være blevet hjemme .. Havde dog nok brugt en fridag på det

Jeg arbejder kun som vikar, har ikke fast og hadr en fridag igår. Kæresten arbejder fast, så der var kun mig til det

Anmeld

1. december 2011

GønskE

QueDee skriver:

Som arbejdsgiver ville jeg blive godt sur og skuffet over mine medarbejdere, hvis de valgte at melde sig selv syg for at passe en hund. Så må man altså bede om en fridag!

God bedring med din hund.

Jeg har ikke 'lagt mig syg' ringede og fortalte dem situationen med hende, og at jeg var blevet rådet til ikke at gå fra hende, og så sagde de det var helt fint.. Jeg ligger aldrig syg, arbejder dog kun som vikar i en børnehave, fordi jeg skulle være starter på uddannelse til januar men så kom baby.. Men har arbejdet der 3 mrd, næsten hver dag, og dette er først dag hjemme  

Anmeld

1. december 2011

Dinna88

Jeg var blevet hjemmet for det, men havde ikke taget en sygedag Meeeeeeeeeeeeen.... Jeg havde nok sendt vapseren ud til min søster, hvis den kunne klare det, hun går nemlig hjemme

Anmeld

1. december 2011

QueDee

GønskE skriver:

Jeg har ikke 'lagt mig syg' ringede og fortalte dem situationen med hende, og at jeg var blevet rådet til ikke at gå fra hende, og så sagde de det var helt fint.. Jeg ligger aldrig syg, arbejder dog kun som vikar i en børnehave, fordi jeg skulle være starter på uddannelse til januar men så kom baby.. Men har arbejdet der 3 mrd, næsten hver dag, og dette er først dag hjemme  

Jamen, så er det jo fint. Det lød bare som en sygedag i dit første indlæg

Anmeld

1. december 2011

Carl-Emil's mor

GønskE skriver:

Så har jeg min første sygedag med min lille chihuahua på 2 kg og 9 mrd. Fordi hun for anden dag i træk kaster op hele morgenen og har skidt over det hele (tynd mave) - havde fri igår, hvilket var heldigt, og dyrlægen sagde hun ikke måtte få mad hele dagen, men drikke vand kun. Men hun drak næste ikke noget, måtte give hende det med pipette.. Såeh nu har jeg været vågen siden 5 i morges hvor hun startede med at kaste op, så må ikke gå fra hende /: 

Havde i lagt jer syg for det? (jeg bliver nødt til det, fordi hun ender med at dehydrere når jeg ikke er hjemme, fordi hun ikke drikker og ikke har spist i 1,5 døgn)  

Nu ved jeg ikke med dig men jeg kender min hund bedre end min dyrlæge og var det min der ikke ville drikke ville jeg blande en mikro mængde pate op i vand blot så vandet smagte lidt og hun fik det... Dernæst er det ikke den værste årstid hun ikke vil drikke på... Og jeg tog 3 ugers fri i foråret da Golden drengen fik kræft og var 7 mdr og skulle overvåges 24/7 efter operationen så ja til hver en tid

Anmeld

1. december 2011

oOhelene&larsOo

Jeg ville også til hver en tid blive hjemme ved min hund hvis han var så syg der uden tvivl jeg har prøvet det et par gange...  men jeg tager fridage for det, enten en selvbetalt fri dag eller en feriefridag  men jeg forstår godt du har valgt og blive hjemme.. de er trodsalt som et lille barn for os jo 

Anmeld

1. december 2011

Kloster

Nej jeg have ikke været hjemme ved en af vores hunde fordi den var syg.

Jeg har barnets første sygedag - ikke dyrets sygedag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.