Hvis jeg ikke vidste bedre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. november 2011

merichs

...ville jeg tro jeg var gravid.

Efter jeg fødte min datter er min hud aldrig blevet pæn igen, men pt er det virkelig slemt (som da jeg var gravid)

Jeg har lyst til mad KONSTANT

Jeg er SÅ tørstig hele tiden

Selvom jeg ikke burde kunne blive gravid, tog jeg en test alligevel og den var selvfølgelig negativ (og tak for det)

Er der  nogen der har prøvet at blive gravid selvom i har P-stav??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

MelikkazMoar

merichs skriver:

Efter jeg fødte min datter er min hud aldrig blevet pæn igen, men pt er det virkelig slemt (som da jeg var gravid)

Selvom jeg ikke burde kunne blive gravid, tog jeg en test alligevel og den var selvfølgelig negativ (og tak for det)

et har jeg ikke prøvet , så det kan jeg ikke hjælpe med..

men sådan du beskriver (+en del flere symptomer) har jeg det lige nu.. så forstår godt du tog en test..

Anmeld

1. december 2011

merichs

MelikkazMoar skriver:

et har jeg ikke prøvet , så det kan jeg ikke hjælpe med..

men sådan du beskriver (+en del flere symptomer) har jeg det lige nu.. så forstår godt du tog en test..

Tænkte at jeg nok hellere lige måtte teste for en sikkerheds skyld. Min mens er overhovedet ikke regelmæssig pga p-stav så det har jeg heller ikke haft et stykke tid

Anmeld

1. december 2011

TaAsJu

Ikke for og være træls, men har en gammel bekendt der blev gravid to gange med p stav.. Så jeg ville snakke med lægen.. Kram

Anmeld

1. december 2011

Bshizzle

Jeg fik osse afvide efter jeg fødte, at man ikke ville anbefale en P-stav

Men jeg blev gravid på P-Piller første gang.. så.. er der overhovedet noget der ér sikkert mere??

Anmeld

1. december 2011

merichs

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ikke for og være træls, men har en gammel bekendt der blev gravid to gange med p stav.. Så jeg ville snakke med lægen.. Kram

Puha, håber godt nok at den test jeg har taget passer. Ikke at vi ikke skal have flere børn, det var bare ikke lige planen at det skal være nu

Anmeld

1. december 2011

merichs

Bshizzle skriver:

Jeg fik osse afvide efter jeg fødte, at man ikke ville anbefale en P-stav

Men jeg blev gravid på P-Piller første gang.. så.. er der overhovedet noget der ér sikkert mere??

Nej der er aldrig noget der er sikkert (udover ingen sex ), men min læge anbefalede p-stav

Anmeld

1. december 2011

TaAsJu

merichs skriver:

Puha, håber godt nok at den test jeg har taget passer. Ikke at vi ikke skal have flere børn, det var bare ikke lige planen at det skal være nu

Kan godt forstå dig

Anmeld

2. december 2011

Tona

merichs skriver:

Hvis du lige er begyndt på den der p-stav for nyligt kan det være derfor. Prævention som indeholder hormoner virker ofte sådan på kroppen.

Anmeld

2. december 2011

merichs

Amandas-mor skriver:

Hvis du lige er begyndt på den der p-stav for nyligt kan det være derfor. Prævention som indeholder hormoner virker ofte sådan på kroppen.

Jeg har haft den siden januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.