en hurtig fødsel af Janus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

TbCp

Wow! Vildt! Stort tillykke med ham kom han til tiden eller lid før, siden han ikke var så stor?
Han ser dejlig ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

kirsten.helene

Moms skriver:

5 timer!

Det var hurtigt!

Tillykke!!!

Men - er det dit første barn? For det gik så stærkt og I tog hjem samme aften...?

Moms

ja det er mit første barn havde også forventet en længere fødsel så blev meget overrasket da vandet gik og jeg fik presse veer

vi kørte hjem ved 22 tiden han var sund og rask og var stor nok så vi blev sendt hjem.

Anmeld

1. december 2011

kirsten.helene

TbCp skriver:

Wow! Vildt! Stort tillykke med ham kom han til tiden eller lid før, siden han ikke var så stor?
Han ser dejlig ud

jeg fødte 39 +1. jeg har en stofskifte sygdom så de tror det er derfor han ikke var så stor, men han er kommet efter det han er nu 3400 og trives

Anmeld

1. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med jeres prins

Anmeld

1. december 2011

TbCp

kirsten.helene skriver:

jeg fødte 39 +1. jeg har en stofskifte sygdom så de tror det er derfor han ikke var så stor, men han er kommet efter det han er nu 3400 og trives

Nååå okay dejligt at han har taget godt på

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

kirsten.helene skriver:

den 17 oktober  kl 12.30 tager jeg med min kæreste ud og spille golf . Kl 14.30 begynder jeg at få mave kramper tror det er pluk veer men begynder at tage tid på dem og de kommer hver anden minut men de er ikke så slemme så vi går videre

Kl 15 begynder de kramper at gøre mere ondt og jeg går tilbage til bilen min kæreste kommer 15.30 og vi kører hjem under turen hjem bider de rigtig meget hver anden minut og da vi kommer hjem gør de så ondt at jeg ikke kan holde dem ud. KL 16 prøver jeg at lægge mig på sofaen for at finde ro men mærker et smæld og når kun at sige ups og rejse mig så kommer vandet  jeg får det våde tøj af og får mig et lille bad men begynder at få pressetrang så ringer til fg kl 16.18 de siger vi bare skal komme så jeg får tøj på og vi får pakket det sidste og kl 16.35 kører vi afsted.

hele kører turen har jeg presse veer og de bider hver anden minut vi ankommer til fg kl 17 og jeg kommer ind på briksen og de undersøger mig og siger så at ved næste ve skal jeg bare presse for jeg er fuldt udvidet  veerne går lidt i stå fordi han lægger forkert han er stjerne kigger men kl 17.40 bliver min dejlige dreng født, 2610 gram og 49 cm. Det er bare det største at blive mor- 

det første billede er da han var 4 uger.

det andet billede er fra den dag han blev født, om aftenen da vi kom hjem.

Tak fordi du delte det med os og stort tillykke med den lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.