Friskt blod, men ikke gravid! Anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Anonym trådstarter

Har lige været på toilet, og ja, sorry.. lavet stort...

Da jeg tørre mig er der blod på papiret - jeg tænker at der er blevet revet hul eller sådan noget... men det bliver ved...? Og jeg finder ud af at det kommer fra skeden...

Jeg har født for 5 måneder siden, og har fået sat en spiral op for ca. 3 mdr. siden, men har ikke haft gener af det....

Hvad kan det være...?

Mit trusseindlæg blev hurtigt rødt..... og det dryppede ned i toiletkummen til at starte med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Gaia

Anonym skriver:

Har lige været på toilet, og ja, sorry.. lavet stort...

Da jeg tørre mig er der blod på papiret - jeg tænker at der er blevet revet hul eller sådan noget... men det bliver ved...? Og jeg finder ud af at det kommer fra skeden...

Jeg har født for 5 måneder siden, og har fået sat en spiral op for ca. 3 mdr. siden, men har ikke haft gener af det....

Hvad kan det være...?

Mit trusseindlæg blev hurtigt rødt..... og det dryppede ned i toiletkummen til at starte med....

Mens. ? Eller får man ikke det på spiral? Uanset hvad så tror jeg det alligevel er din mens som er kommet. Hormoner kan gøre meget og ofte skal man prøve sig frem for at finde den prævemtion som virker og passer på en. 

Anmeld

30. november 2011

-Sigrid-

Gaia skriver:

Mens. ? Eller får man ikke det på spiral? Uanset hvad så tror jeg det alligevel er din mens som er kommet. Hormoner kan gøre meget og ofte skal man prøve sig frem for at finde den prævemtion som virker og passer på en. 

Ville skrive det samme 

Anmeld

30. november 2011

Muhmi

Ville mene det er din menstruation....

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

det er højest sansynlig din mens, de første to gange efter en spiral skal man ikke regne med, de er uforudsigelige og slet ikke som det plejer at være.. så du behøver ikke være nervøs

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det er højest sansynlig din mens, de første to gange efter en spiral skal man ikke regne med, de er uforudsigelige og slet ikke som det plejer at være.. så du behøver ikke være nervøs

hmm.. men det var friskt blod, ikke sådan menstruations-agtigt...?

Anmeld

1. december 2011

AnnaK89

Anonym skriver:

hmm.. men det var friskt blod, ikke sådan menstruations-agtigt...?

Mens er da vel også frisk blod 

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Mens er da vel også frisk blod 

Ja, det er sandt... Men det plejer da at være mere "klumpet" og slim-agtigt...... Og det her var mere som hvis man skær sig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.