H.C Andersensklinikken.. bryster.. Nogen der ved???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Anonym trådstarter

Nogen der ved hvilken kirurg der er bedst derfra?? Og om de er gode og søde der inde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Nogen der ved hvilken kirurg der er bedst derfra?? Og om de er gode og søde der inde??

Jeg har fået lavet en brystreduktion derinde - kan ikke huske hvad kirugen hed, men de er enormt søde og tager sig rigtig godt af én. Jeg kan varmt anbefale klinikken 

Anmeld

30. november 2011

Wimmie

Nåja, og så er jeg naturligvis enormt glad for resultatet - de er meget dygtige 

Anmeld

30. november 2011

babyone

De varmeste anbefalinger til klinikken. Jens pilegaard er super dygtig, har hørt en praktiserende læge udtale at han laver de pæneste bryster landdækkende.

Dog vil der jo altid være delte meninger om netop det

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg har fået lavet en brystreduktion derinde - kan ikke huske hvad kirugen hed, men de er enormt søde og tager sig rigtig godt af én. Jeg kan varmt anbefale klinikken 

Ok lyder jo bare rigtig godt!! Tak for svar..

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

babyone skriver:

De varmeste anbefalinger til klinikken. Jens pilegaard er super dygtig, har hørt en praktiserende læge udtale at han laver de pæneste bryster landdækkende.

Dog vil der jo altid være delte meninger om netop det

Super godt.. Tak!! Men så tror jeg at jeg vil vælge ham.. fremfor vivi og dorte...

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Nåja, og så er jeg naturligvis enormt glad for resultatet - de er meget dygtige 

Nå ja det jo også lige en fordel
Men dejlig de er dygtige og øde derinde..

Anmeld

1. december 2011

Wimmie

Jeg er ret sikker på at det også var Jens Pilegård som var min kirug - rigtig flink og dygtig 

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg er ret sikker på at det også var Jens Pilegård som var min kirug - rigtig flink og dygtig 

Lyder godt.. ja hvis det var en mand må det næsten være ham.. der er vist ellers 2 damer..

Anmeld

1. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Lyder godt.. ja hvis det var en mand må det næsten være ham.. der er vist ellers 2 damer..

Det var nemlig en mand og navnet sagde mig også noget da jeg hørte det (det er 3½ år siden jeg blev opereret) 

Men sygeplejerskerne derinde er også rigtig søde og de tager sig godt af én - og så ved jeg ikke om du har været inde på klinikken men det er virkelig nogle flotte og atmosfæriske omgivelser at blive opereret i, hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.