William 3 måneder + Barnedåb. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Ja, det går så stærkt med de små!

Øøv hvor irriterende, herhjemme har vi stadig problemmer med eftermiddags luren! Meen det kommer sku nok!

Ana vil kun sove i hendes barnevogn (vel og mærke efter en gåtur på minimum 20 minutter) eller på peters brystkasse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Hej Tøser!

Ja så blev min lille fyr 3 måneder, i fredags!! Hold nu op hvor tiden går!

Han måler nu 62 cm og vejer 6,5 kg, en dejlig basse med dobbelt hage! Vi startede på flaske for 1 månede siden (pga. mange omgange med brystbetændelse!) Og det går bare rigtig godt! Han er begyndt at "snakke" rigtig meget, både med os og hans bamser! Og så har han fundet sine fødder, hvor ser det bare sjovt ud!

Idag var vi til baby svømning for første gang og det gik super godt, så det skal vi helt sikkert igen!

I lørdags blev han døbt kl. 11, han blev båret af hans stolte moster og som fadder stod hans morbror, faster og 2 "tanter" mine veninder! Vi havde en rigtig dejlig dag som blev holdt med stor  frokost buffet og kage/kaffe bord! William så vi stort set ikke hele dagen, han gik fra arm til arm og nød dagen! Han var MEGET træt om søndagen og mandagen..

Her er lidt (læs mange ) Billeder fra dagen og af William!

Tak for I læste med!

Billede 1-6 William

Billede 7 William & Farfar + Farmor

Billede 8 William & Faster

Billede 9-10 Kager Lavet af min veninde.

Billede 11-12 William & Moster

Billede 13 William & Morbror

Billede 14 William & Momse + Moffe

Billede 15 William & Hans 4 Oldeforældre (mine bedste forældre)

Billede 16 William & Hans forældre

3 mdr? Du lyver For filan det bliver Tristan sgu da også snart!  Puha! Sikke en dejlig basse!  Tristan havde tabt sig 350 gr, da jeg pludselig ikke gav nok mælk åbenbart, så han er også lidt over 62 cm, men kun ca. 4500 gr, så han er vores lille grillkylling... Nu propfodder vi ham med mme, så jeg glæder mig til, at han også får dobbelthager!

Det lyder til at have været en dejlig dag og tak for alle de fiiiine billeder af den lækre William!

Anmeld

6. december 2011

***S***

MaybeBaby skriver:

3 mdr? Du lyver For filan det bliver Tristan sgu da også snart!  Puha! Sikke en dejlig basse!  Tristan havde tabt sig 350 gr, da jeg pludselig ikke gav nok mælk åbenbart, så han er også lidt over 62 cm, men kun ca. 4500 gr, så han er vores lille grillkylling... Nu propfodder vi ham med mme, så jeg glæder mig til, at han også får dobbelthager!

Det lyder til at have været en dejlig dag og tak for alle de fiiiine billeder af den lækre William!

Ja det går bare SÅ hurtig alt sammen!  Allerede om 2½ uge bliver William 4 som i FIRE måneder!!

Åhh det lille pus, er han så begyndt at tage på nu??  Er du stoppet helt med amningen så eller får han begge dele?

Glæd dig, det er så skønt med dobbelthager!

Ja, vi havde en rigtig god dag med familie og venner! Og tak!

Anmeld

6. december 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Ja det går bare SÅ hurtig alt sammen!  Allerede om 2½ uge bliver William 4 som i FIRE måneder!!

Åhh det lille pus, er han så begyndt at tage på nu??  Er du stoppet helt med amningen så eller får han begge dele?

Glæd dig, det er så skønt med dobbelthager!

Ja, vi havde en rigtig god dag med familie og venner! Og tak!

Ja, det ser ud til at han nu er begyndt at tage på. Han blev vejet forrige torsdag til kun 4400 hvor vi så, at han havde tabt sig. Vi oppede så med 100 ml MME én gang om dagen og så flere måltid ved mig. I torsdags blev han vejet igen og havde trods en uge med min babs i munden kun taget 80 gr på! 

Så blev vi enige om 100 ml MME efter hvert måltid ved mig, men nu er han jo så blevet ret urolig ved mig, og det synes jeg var synd for ham, så fra i går har vi faktisk kun givet MME pånær når han lige har brug for tryghed eller lign. I morges kl 6, da manden skulle på arbejde fik han lige en tår og så kunne han sove til kl 9

Men det giver altså noget frihed med den der flaske! Og så tror jeg faktisk at han allerede har taget godt 150-200 gr på på en lille uge, så vi fortsætter bare

Anmeld

7. december 2011

***S***

MaybeBaby skriver:

Ja, det ser ud til at han nu er begyndt at tage på. Han blev vejet forrige torsdag til kun 4400 hvor vi så, at han havde tabt sig. Vi oppede så med 100 ml MME én gang om dagen og så flere måltid ved mig. I torsdags blev han vejet igen og havde trods en uge med min babs i munden kun taget 80 gr på! 

Så blev vi enige om 100 ml MME efter hvert måltid ved mig, men nu er han jo så blevet ret urolig ved mig, og det synes jeg var synd for ham, så fra i går har vi faktisk kun givet MME pånær når han lige har brug for tryghed eller lign. I morges kl 6, da manden skulle på arbejde fik han lige en tår og så kunne han sove til kl 9

Men det giver altså noget frihed med den der flaske! Og så tror jeg faktisk at han allerede har taget godt 150-200 gr på på en lille uge, så vi fortsætter bare

Det er så svært med al det her mad, amning osv.  

KUN 80g, det var godt nok ikke meget!!  Men godt han nu så småt er begyndt at tage på!

Ja det giver en del frihed med flaske, nu handler hele dagen ikke om mad mere!  Og manden kan tage over en gang imellem!

Det er os dejligt med en "trykheds pat" Det brugte William os lige da vi startede flaske!  

Håber det hele kommer til at fungere godt igen, så han kan tage på og blive en lille basse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.