care bear og mave(rne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

Stumpen

Det er jo en selvfølge at Mathilde skal være cre bear, de bamser har været hendes et og alt siden vuggen.... Så I skal da lige se et billede

I det lyse er jeg 22+5 henne med Mathilde og i det sorte er jeg 22+2 dage henne med bebs 2.. Forskellen er alligevel ikke så markant, men har kun taget ca 1/3 del på i forhold til sidste gang... og heldigvis for det!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

Heidimed lea

hvor er hun skøn Mathilde. Lea var snehvide og Rasmus et skelet.. ville hun godt slå på tønden?? Lea gjorde det men uden den store interesse. hun hyggede nu i hallen med storebror.

man kan nu godt se at maven er større denne gang, vildt du allerede er så langt henne. spændende
Heidi

Anmeld

22. februar 2009

Stumpen

Hun skal først til fastelavn i legestuen med dp på torsdag, så jeg ved ikk eom hun vil
Nu du skriver erindre jeg at jeg aldrig fik svaret et tidligere indlæg fra dig, så det gør jeg lige...

Anmeld

25. februar 2009

st

Hej Anja.

Nå her kunne jeg se maven. Spurgte til den i et andet indlæg. Det er også et af de få billeder af dig, hvor man kan se hvem du er. Det har du holdt hemmelig.

Utrolig sikke en forskel på maverne. Og hvor er det vildt, at du allerede er så langt henne. Det går bare for stærkt.

Du ser skide godt ud Anja. Jeg er stadig grøn af misundelse. Jeppe er ved at bløde lidt op, men der skal arbejdes noget mere med ham. Det at han er arbejdsløs har ikke hjulpet på alle hans spekulationer om et barn mere. Så æv for det. Men jeg håber virkelig, at jeg kan sige: " Nu er den der", inden vi når sommeren i år. Også for Mads skyld.

st.

Anmeld

25. februar 2009

Stumpen

Nu er jeg ikke skuffet længere

Jeg takker for komplimenten..
Ja, det er en træls situation I står i, for der er vel ikke tegn på noget som heslt for den kære mand?? Er der overhovedet nogen der søger tømmere på nuværende tidspunkt?? Men på den anden side, så kan meget se anderledes ud om et år og det er vel begrænset hvor meget nyt I skal ud og have fat i til den næste, medmindre I har smidt alt ud fra da Madsen var bette... Så jeg krydser mine små fede fingre for at han gover sig -trods den situation I står i..

Anmeld

25. februar 2009

st

Godt du ikke er skuffet mere. :-)

Nej, vi har stort set alt hvad der skal bruges til en bette mere. Vi har intet smidt ud, så det bliver ikke noget problem. Men hvis den næste blev en pige, kunne det da godt være, at jeg kunne finde på at købe lidt nye farver. Men nu vil jeg ikke falde helt i svimer over drømmen. Jeg håber snart han giver sig.

Men nej, der er ikke de beste udsigter for en tømrer i disse dage. Der er ingen der mangler. Hans gamle arbejdsplads havde nævnt, at de nok kunne bruge ham igen her til februar, men det er gået værre for dem, end de hvde regnet med. Så vi aner ikke hvad udsigterne er. Det er også begræset hvad der er at søge indenfor andre jobs, så nu må vi se. Det trækker tænder ud. Vi mangler 4500 kr om måneden, hvilket vi ikke kan klare ret længe. Så det er i bund og grund træls for at sige det mildt.

Knus st.

Anmeld

25. februar 2009

Stumpen

Det er dælme mange penge!! Hold kæft hvor er det surt for jer..

Vi kan jo bytte tøj, hvis det er at vi får en dreng og jer en pige Se Anja er fuld af gode ideer.... Eller også ævler hun bare lidt..

Anmeld

25. februar 2009

st

God idé med tøjet. Men lad os se, hvornår vi får brug for noget......

Anmeld

25. februar 2009

Stumpen

Hvordan var det nu det var med Madsen? Tog det lang tid eller skulle du bare gnide dig i Jeppes håndklæde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.