Opstart i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Pinkrose

Uhh så er der ikke længe til 4 ugers tid.

og nøj hvor jeg ikke glæder mig, det skægt fordi har de sidste mange måneder syntes at sophia var så stor, og så efter vores besøg nede i vuggestuen som var vores 1 priotet og der hun fik plads, så kiggede jeg på hende og syntes bare hun var lille bitte og slet ikke klar til at skulle undvære sin mor( eller nok mest lige omvendt)

hvordan forberedte i jer på at jeres små guldklumper skulle starte?

Tror desværre grundet hendes start på livet at jeg er blevet lidt for overbeskyttende, men det er vel ret naturligt når man tænker på det hun har været igennem.

Nå tak fordi i lige ville kigge med og hvis i har nogle gode råd til opstart så kom meget gerne med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

DK

Et råd: slap af og giv slip

Jeg tror ikke ellers at du kan forberede hende på det. Men du skal nok regne med at hun er ekstra træt når hun kommer hjem derfra, plus måske lidt ekstra hænge-agtig.

Anmeld

1. december 2011

Marco2

Uhh har desværre ikke nogen råd. 

Har selv enormt svært ved at slippe hende. Synes slet ikke jeg har haft nok tid med hende. HUn er jo et sovebarn, og jeg har slet ikke lavet alle de aktiviteter med hende som jeg havde med Emily. Har det SÅ skidt med at hun skal starte. At andre skal være med min guldklump og ikke mig. Men trøster mig lidt med at jeg kun har 8 arb. dage inden det er jul og jeg har ferie mellem jul og efter nytår, så har lige noget tid med hende der.

Så vil bare gi' dig den her 

Og sige vi er i samme båd.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.