Hvad skal den koste ?? og er det mon til at sælge ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
673 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. november 2011

bullerbassen

Vi har en PS1 maskine , med memory stik samt 2 controller. DESVÆRRE mangler ledninger til fjernesyn. Maskinen er Chippet og der medfølger 20 spil ( brændte )

Hvad ville den evt skulle koste ???

Virker 100 % og alle spillende er testet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Sara.

Min mand tror den bliver svær at sælge...

Og hvis i er heldige at finde en der vil købe den så til småpenge....

Men i kan jo altid prøve :-)

Anmeld

30. november 2011

Troldemommi

bullerbassen skriver:

Vi har en PS1 maskine , med memory stik samt 2 controller. DESVÆRRE mangler ledninger til fjernesyn. Maskinen er Chippet og der medfølger 20 spil ( brændte )

hmm en ps1 er jo ret gammel :-) og spillene er da vist ulovligt ;-) hov hov jeg ville ikke give ret meget for sådan en omgang højst 500 kr

hvad ville du gerne have for dem, ikke at jeg er intereseret bare nysgerrig :-)

Monica

Anmeld

30. november 2011

bullerbassen

lærkes_mor skriver:

Min mand tror den bliver svær at sælge...

Og hvis i er heldige at finde en der vil købe den så til småpenge....

Men i kan jo altid prøve :-)

Måske vi bare skal beholde den - der er faktisk mange sjove spil til. Måske drengene kan bruge den med kammeraterne selm om den ikke er ny

Anmeld

30. november 2011

K&S

bullerbassen skriver:

Jeg tror, du får svært ved at sælge den, fordi der er sket så meget siden indenfor spillekonsoller - men jeg læste et indlæg tidligere om en, der søgte gamle spillekonsoller til brug for udviklingshæmmede - måske det var en mulighed at donere dertil?

Anmeld

30. november 2011

bullerbassen

Monica P skriver:

hmm en ps1 er jo ret gammel :-) og spillene er da vist ulovligt ;-) hov hov jeg ville ikke give ret meget for sådan en omgang højst 500 kr

hvad ville du gerne have for dem, ikke at jeg er intereseret bare nysgerrig :-)

Monica

Hi hi ja det er en gammel svend - og ja det er ikke helt lovlige spil derfor

Jamen var slet ikke i nærheden af den pris du forslår ...

Men måske drengene kan få glæde af den selv om den er gammel, der er mange sjove spil til

Anmeld

30. november 2011

bullerbassen

K&S skriver:

Jeg tror, du får svært ved at sælge den, fordi der er sket så meget siden indenfor spillekonsoller - men jeg læste et indlæg tidligere om en, der søgte gamle spillekonsoller til brug for udviklingshæmmede - måske det var en mulighed at donere dertil?

Tænker jeg gemmer dem til drengene , kunne selvfølgelig forære den væk . Men har 3 drenge måske de vil spille på den selv om det ikke er nyeste model. Har også 2'erne derfor den bare står.

Anmeld

30. november 2011

K&S

bullerbassen skriver:

Tænker jeg gemmer dem til drengene , kunne selvfølgelig forære den væk . Men har 3 drenge måske de vil spille på den selv om det ikke er nyeste model. Har også 2'erne derfor den bare står.

Anmeld

1. december 2011

hmg86

Jeg har selv arbejdet i Gamestop, og ved derfor, at chippede maskiner generelt er svære at komme af med, da man ikke ved hvor meget folk har været inde og pille ved dem, samt de faktisk er ulovlige..

Men det ændrer ikke på at mange gør det.. og jeg er ikke højhellig eller noget, det må du ikke tro..

Jeg ville foreslå at gemme den til jeres børn eller noget i den stil, da man heller ikke længere kan købe spil i butikker til den mere, vil den være svær at komme af med..

Derudover er den ikke så sjælden, at folk køber den af ren nostalgi.. så en løsning med at beholde den, ville helt klart være mit forslag.. 

Anmeld

4. december 2011

bullerbassen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.