Om unge mødre i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Kvindemin

lenec skriver:

Undskyld, er bare irreteret over, at der kan være så meget dårlgt fokus, på unge mødre, de er lige så gode mødre.

Du er virkelig en kvinde med overskud, når du skriver sådan et indlæg
Flere af dig.

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Kvindemin

maria_wt skriver:

Jeg tror personligt ikke at man er en dårligere mor fordi man er gammel, men jeg skal da ærligt sige at jeg tænker:

Hvorfor ha så travlt?? Har personen noget arbejde så man kan forsørge sig selv?? Uddannelse??

I mit tilfælde er jeg 22, mor til en pige på 4 og en dreng på 1. Uddannet Kosmetolog og fodplejer. Stadig sammen med faderen på 6 år, vi skal giftes næste år  Han er 28.
For os handler det ikke om at have travlt, det er bare det liv vi brænder for. Sådan er vi jo så forskellige. Jeg er ubeskriveligt lykkelig for at være så ung med mine børn.

Anmeld

21. december 2011

maria_wlt

Kvindemin skriver:

I mit tilfælde er jeg 22, mor til en pige på 4 og en dreng på 1. Uddannet Kosmetolog og fodplejer. Stadig sammen med faderen på 6 år, vi skal giftes næste år  Han er 28.
For os handler det ikke om at have travlt, det er bare det liv vi brænder for. Sådan er vi jo så forskellige. Jeg er ubeskriveligt lykkelig for at være så ung med mine børn.

Fantastisk....

Anmeld

21. december 2011

lenec

An&Jo skriver:

Det her indlæg kunne min dagplejemor lære lidt af..

Hun har så lidt tillid til at jeg gør det ordentlig for min søn at det er helt vanvittigt.. Hun mente i starten ikke at jeg kunne gøre det ordentligt, for jeg var jo ung..
Er du vimmer jeg blev sur, vred og ked af det indeni, og selvom hun nu har givet udtryk for at jeg gør det rigtig godt, og at min dreng altid er velsoigneret osv, så kan man godt mærke på hende at hun bare slet ikke duer til at passe børn af unge mødre..
Går derfra med en øv følelse hver gang, og glæder mig rigtig meget til at lfytte så jeg kan få en ny..

Hold da op, det er da tarveligt.

Anmeld

21. december 2011

Dianaaa

Axelsmor<3 skriver:

Vi unge mødre er mindst ligeså gode som alle andre, hvorfor skulle vi ikke være det? Fordi vi ikke har levet et langt liv inden?

Jeg mener at man uanset alder er lige gode mødre .. Nogle er skabt til det, andre er bare ikke, uanset hvad vil der altid være 1000 forskellige måder at opdrage på.

Jeg har en søn på 22, snart 23 mdr. og venter nr. 2 som kan komme når som helst, har termin den 23/12 .. Jeg er 21. Men alle der møder mig mærker ikke min såkaldte unge alder, og det er fordi jeg ikke ligger noget i alder, det er blot et tal. Vil godt vædde med at mange der måske er 7-10år ældre end jeg ikke har prøvet i nærheden af hvad jeg har. Derudover er min mand 37, tror også det har noget med min modenhed at gøre ..

I virkeligheden prøver jeg bare på at sige at alder blot er et tal .. Og at vi unge mødre bare skal have lov at nyde at være forældre ligeså vel som alle andre, så skid på folk's fordomme og tro på jer selv -Go' jul

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

lenec skriver:

Hej

Jeg vil bare sige, jeg har haft mødre og har omkring 23-25 som har børn ,i eller haft i min dagpleje, det er nogle af de bedste mødre, at have.

nu er en go mor jo ikke en bestemt alder - men af bestemt sind - dét er min mening.

Jeg har selv været både ung mor og halv gammel mor - og mener da ikke selv jeg gør det dårligere denne gang  har blot flere erfaringer at trække på

Anmeld

22. december 2011

lenec

Toshiba skriver:

nu er en go mor jo ikke en bestemt alder - men af bestemt sind - dét er min mening.

Jeg har selv været både ung mor og halv gammel mor - og mener da ikke selv jeg gør det dårligere denne gang  har blot flere erfaringer at trække på

Nu må du ikke misforstå mig, selvfølgelig er ældre mødre, da også alletiders mødre, jeg synes bare jeg ville fortælle her, at de unge mødre jeg har haft i min dagpleje, er lige så gode, som dem, der er ældre. jeg har selv været ung mor, og ældre mor, ja og mor er jeg jo stadigvæk, bare på et andet plan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.