MA? nogen der kender til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Anonym trådstarter

Prøver mig lige i forskellige forums, for få lidt flere svar... jeg er 15+0i morgen... alt inde i mig sider noget er galt...

alt er stoppet på en gang, kvalme, madlede, lugtesans, træthed, drømme,ømhed i underlivet, uroen i maven.... alt...

jeg er så bange for for den lille er gået til grunde derinde, overvejer betale for en ultralyd i morgen. Men prøver virkelig finde ro...

alt i mig siger noget er galt...

har hverken blødt eller smerter, men har læst på nettet/artikler om folk der har mistet deres forster uden mærke det, og først funder ud af det til rutine scanninger...

nogen der kender en, der har tabt "sent"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Muffinmus

Normalt stopper de fleste symptomerjo efter uge 12..og bliver hen af vejen afløst af andre ting, så som flere stik og ja pga ligamentsmerter, babys spark, mere halsbrand eller lign ting:-)

Jeg mærker plukveer nu, liv derindehver dag og ellers ikke ret meget mere end det:-)

Har haft en MA før og ja, det er nitten af pommern til,men eftersom du har setalt var vel til nf må du formode alt stadig er vel derinde.

Anmeld

30. november 2011

Ka+Ma=Be

Prøver mig lige i forskellige forums, for få lidt flere svar... jeg er 15+0i morgen... alt inde i mig sider noget er galt...

alt er stoppet på en gang, kvalme, madlede, lugtesans, træthed, drømme,ømhed i underlivet, uroen i maven.... alt...

jeg er så bange for for den lille er gået til grunde derinde, overvejer betale for en ultralyd i morgen. Men prøver virkelig finde ro...

alt i mig siger noget er galt...

har hverken blødt eller smerter, men har læst på nettet/artikler om folk der har mistet deres forster uden mærke det, og først funder ud af det til rutine scanninger...

nogen der kender en, der har tabt "sent"?

Jeg har ikke selv oplevet en "missed abortion", men under min graviditet forsvand symptomerne også omkring uge 15/16 stykker. 

Det er meget normalt, og jeg tror ikke, at du skal tænke så meget over det! Uden at sige, at det er sådan altid, så er det min opfattelse, at de fleste MA'er er tidligere i graviditeten.

Men hvis du er meget utryg, så kan en scanning være med til at give dig ro. Og hvis det er det du har brug for, så synes jeg, du skal gøre det

Satser og håber på, at alt er som det skal være 

Anmeld

30. november 2011

Mullemus86

Hej.. Jeg havde en MA med min første graviditet.. Jeg begyndte at bløde, da jeg var 11+0.. Ved en scanning kunne de se at fosteret var gået til i ca. 8 uge.. Jeg havde stadig symptomer.. Min mave og bryster voksede..
I anden graviditet blev jeg scannet i 8.-9. uge og så hjerteblink. Lægen sagde da, at risikoen for en abort var meeget lille, når først at hjertet blinkede. Mine symptomer forsvandt dog hurtigt, men fik en dejlig dreng ud af det.. Så.. Vil sige at der er stor forskel på det med symptomer.. Er du meget nevøs kan du måske ringe til fødegangen, og få tjekket hjertlyd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.