Hjælp :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2011

bobbles

ja var inde i en rigtig god rutine, men nu er det hele bare ødelagt.. både mig og manden er begyndt at spise rigtig mange usunde ting igen, har virkelig brug for hjælp til at motivere mig, til at komme igang igen med at motionere og spise sundere men hvordan? Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Dinna88

Hvis jeg skulle tabe mig ville jeg sætte mig ned og finde en masse skrækscenarier på nettet. Se videoer på youtube om fedme, læse artikler med facts osv. OG så ville jeg sætte mig i E mærker (jeg kan allerede nogle) - det er VILDT så meget snask man pludselig ser i sin mad. 

Du kan også tage billeder af dig selv (hvis du er utilfreds med din krop) og hænge dem op her og der. Det ville bestemt hjælpe på mig. 

Anmeld

1. december 2011

bobbles

Dinna88 skriver:

Hvis jeg skulle tabe mig ville jeg sætte mig ned og finde en masse skrækscenarier på nettet. Se videoer på youtube om fedme, læse artikler med facts osv. OG så ville jeg sætte mig i E mærker (jeg kan allerede nogle) - det er VILDT så meget snask man pludselig ser i sin mad. 

Du kan også tage billeder af dig selv (hvis du er utilfreds med din krop) og hænge dem op her og der. Det ville bestemt hjælpe på mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.