pinligt spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.236 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. november 2011

NJN

Men jeg må lige spørge. 

Jeg har mellem mine baller fået, hvad der mest af alt ligner en stor bums og den føles også sådan. Jeg syntes den gør ret ondt. 

Jeg havde tænk hæmoride, men læste om det på nettet og de skulle sidde ved selve numsehullet hvilket den her slet ikke er i nærheden af.. 

Så vil bare lige hører om det er normalt, eller om det er noget jeg skal være opmærksom på. Jeg har haft en bums på ballen før, men den her gør godt nok lige lidt mere ondt en de andre før hen har gjort. 

Nogle der har oplevet lignende under deres graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Munder

Jeg har ikke oplevet noget lignende, men tror nok jeg i dit sted ville smutte en tur forbi lægen, når du siger den gør mere ondt end en bums

God bedring (hvis man da kan sige det)

Anmeld

30. november 2011

Aprilmor11

NJN skriver:

Men jeg må lige spørge. 

Jeg har mellem mine baller fået, hvad der mest af alt ligner en stor bums og den føles også sådan. Jeg syntes den gør ret ondt. 

Jeg havde tænk hæmoride, men læste om det på nettet og de skulle sidde ved selve numsehullet hvilket den her slet ikke er i nærheden af.. 

Så vil bare lige hører om det er normalt, eller om det er noget jeg skal være opmærksom på. Jeg har haft en bums på ballen før, men den her gør godt nok lige lidt mere ondt en de andre før hen har gjort. 

Hehe. Sødt. Ja det har jeg. Og den var også meget øm. Men det var bare en stor bums. Man kan jo få bumser alle steder. Og der sker så meget med kroppen og homonerne i en graviditet. Jeg har aldrig bumser førhen, indtil min graviditet. Der havde jeg mange også mellem mine baller

Anmeld

30. november 2011

JeNoVa

NJN skriver:

Men jeg må lige spørge. 

Kan det være, at det er en byld?

Anmeld

30. november 2011

Mother-love

NJN skriver:

Men jeg må lige spørge. 

Det lyder bare som en uskyldig bums og gør hamre ondt hehe. Har jeg også haft. Også før jeg blev gravid. Hæmorider gør ikke ondt og som du skriverså sidder de omkring anus.

Så du må bidde tænderne sammen og få trykket den ud hehe

God fornøjelse

Anmeld

30. november 2011

NJN

michelledam skriver:

Det lyder bare som en uskyldig bums og gør hamre ondt hehe. Har jeg også haft. Også før jeg blev gravid. Hæmorider gør ikke ondt og som du skriverså sidder de omkring anus.

Så du må bidde tænderne sammen og få trykket den ud hehe

God fornøjelse

Hehe, jamen det værste af det hele er.. At de her bumser jeg har fået, efter jeg er blevet gravid.. de kan ikke trykkes, og de bliver ikke gule?? De er bare bulede og ømme og ja, de er også en masse andre steder en lige imellem ballerne.

Anmeld

30. november 2011

NJN

Aprilmor11 skriver:

Hehe. Sødt. Ja det har jeg. Og den var også meget øm. Men det var bare en stor bums. Man kan jo få bumser alle steder. Og der sker så meget med kroppen og homonerne i en graviditet. Jeg har aldrig bumser førhen, indtil min graviditet. Der havde jeg mange også mellem mine baller

Dejligt at hører man ikke er den eneste.. Jeg er også blevet angrebet her hvor jeg er blevet gravid nu.. Der kommer den ene bums efter den anden.  

Anmeld

6. december 2011

Aprilmor11

NJN skriver:

Dejligt at hører man ikke er den eneste.. Jeg er også blevet angrebet her hvor jeg er blevet gravid nu.. Der kommer den ene bums efter den anden.  

Ja det gøre der. Det er det værste ved gravviditet. Det er de skide bumser Men det tager man gerne med :p

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

8. december 2011

hellemor85

Under min første graviditet fik jeg vandvorter på mellem ballerne, de lignede lidt bumser, men ikke gule og nogle af dem blev ret store, Jeg fik dem skåret væk efter graviditeten, var til hudlægen med dem. Og de var nemlig også ømme. Det kunne jo også være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.