nedsat appetit op til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.953 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Annemor...

Hej

Jeg er 39+4 idag. føler ikke rigtig at jeg har lyst til mad. Er det normalt eller hvad?

Håber nogen kan hjælpe mig..

ved ikke om dette indlæg burde ligge under fødsel i stedet for. Men nu blev det lige smidt her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Munder

Annemor... skriver:

Hej

Jeg er 39+4 idag. føler ikke rigtig at jeg har lyst til mad. Er det normalt eller hvad?

ved ikke om dette indlæg burde ligge under fødsel i stedet for. Men nu blev det lige smidt her.

Sådan havde jeg det også de sidste uger op til fødslen, så det er måske meget normalt.

Sender da lige en bunke vestøv til dig

Anmeld

30. november 2011

Annemor...

30. november 2011

Madam Blå

Annemor... skriver:

Hej

Jeg spiste fint op til min fødsel Havde absolut ingen problemer med at spise inden det gik i gang. Det var først svært da veerne var begyndt.

Men der var ikke plads til så meget af gangen.. Lillepigen fyldte jo godt i maven

Men du får da lige en bunke vestøv!

Anmeld

30. november 2011

SussieThyssen

Ja..det er ret normalt for kvinder, at miste appetitten når det er ved at være op over.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. november 2011

Annemor...

SussieThyssen skriver:

Ja..det er ret normalt for kvinder, at miste appetitten når det er ved at være op over.

Kærligst
Sussie

Det er jeg da glad for at høre, så er der nok snart en baby der gerne vil ud og hilse på os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.