At danse for ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har længe godt kunne tænke mig at danse lidt frækt/erotisk foran min kæreste - jeg ved det er noget han tænder på, da vi har snakket om det flere gange..

Men jeg har aldrig følt mig godt tilpas på et dansegulv til f.eks. en fest. Nærmere følt ubehag. Og følt mig klodset, usexet og umotorisk - hvor arme, ben og bevægelser bare ikke hænger sammen. Så jeg kan virkelige slet ikke forestille mig, mig selv lave en lapdans eller lign.

Hvordan lærer jeg en lille dans? Gerne forslag til noget man kan øve på hjemme når man er alene 

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg har længe godt kunne tænke mig at danse lidt frækt/erotisk foran min kæreste - jeg ved det er noget han tænder på, da vi har snakket om det flere gange..

Men jeg har aldrig følt mig godt tilpas på et dansegulv til f.eks. en fest. Nærmere følt ubehag. Og følt mig klodset, usexet og umotorisk - hvor arme, ben og bevægelser bare ikke hænger sammen. Så jeg kan virkelige slet ikke forestille mig, mig selv lave en lapdans eller lign.

Hvordan lærer jeg en lille dans? Gerne forslag til noget man kan øve på hjemme når man er alene 

Tak!

Måske kan du købe en dvd med tilhørende stang eller sådan noget, og på den måde lære det selv?

Eller også skal du simpelthen betale for enetimer hos en poledancer eller sådan noget

Anmeld

2. december 2011

AmalieLaursen

Dav.

Mig og min dejlige skat har været sammen i 7 år nu , da vi begyndte i folkeskolen, så vi har prøvet rigtig meget sjov sammen

over en længere periode følte jeg bare sådan lidt af en slags magt over at jeg bare kunne tænde ham når som helst, og vi havde sex mere eller mindre hver morgen og aften, vi nød hinanden så meget og det gjorde vi også i gennem min graviditet selvom jeg var gravid havde vi sex lige til den lille kom for lysten gik ikke væk

Så jeg ville sige at du bare skal øve dig, jeg er god til poledance men gør det KUN foran ham det nød han rigtig meget, også blev han mega hård men måtte ikke røre mig før jeg kom over til ham i sengen, også var cowgirl en god position , du behøver ikke at lave en poldance, bare kralv sexet op på ham ved en slikke ham op ad kroppen, hvis du har langt hår sørg for at du tager dit hår tilbage på en sexet måde, og sammen tid langtsom, kig ham i hans øjne, kysse ham over det hele sæt dig op på ham , kæl hans krop.

Hvis han er i sengen, så dans op og ned ad tingene i værelset på en sexet måde, hold fast i tingene , ned på gulvet og kravl så op i sengen.

Bare husk at han bliver tændt fordi det er dig, bare fortæl at du er lidt usikker på at gøre det.

Gå til noget træning eller google det (:

Hvis det er kan vi også snakkes ved her inde, på msn eller måske facebook hvis du godt kunne tænke dig et par tricks da jeg har prøvet lidt af hvert

Du skal lige have et lille kram

Held og Lykke , hvis vi ikke snakes ved.

Mvh. Amalie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.