Dav.
Mig og min dejlige skat har været sammen i 7 år nu , da vi begyndte i folkeskolen, så vi har prøvet rigtig meget sjov sammen 
over en længere periode følte jeg bare sådan lidt af en slags magt over at jeg bare kunne tænde ham når som helst, og vi havde sex mere eller mindre hver morgen og aften, vi nød hinanden så meget og det gjorde vi også i gennem min graviditet selvom jeg var gravid havde vi sex lige til den lille kom for lysten gik ikke væk 
Så jeg ville sige at du bare skal øve dig, jeg er god til poledance men gør det KUN foran ham
det nød han rigtig meget, også blev han mega hård men måtte ikke røre mig før jeg kom over til ham i sengen, også var cowgirl en god position , du behøver ikke at lave en poldance, bare kralv sexet op på ham ved en slikke ham op ad kroppen, hvis du har langt hår sørg for at du tager dit hår tilbage på en sexet måde, og sammen tid langtsom, kig ham i hans øjne, kysse ham over det hele sæt dig op på ham , kæl hans krop.
Hvis han er i sengen, så dans op og ned ad tingene i værelset på en sexet måde, hold fast i tingene , ned på gulvet og kravl så op i sengen.
Bare husk at han bliver tændt fordi det er dig, bare fortæl at du er lidt usikker på at gøre det.
Gå til noget træning eller google det (:
Hvis det er kan vi også snakkes ved her inde, på msn eller måske facebook hvis du godt kunne tænke dig et par tricks da jeg har prøvet lidt af hvert 
Du skal lige have et lille kram 
Held og Lykke , hvis vi ikke snakes ved. 
Mvh. Amalie