hvor langt henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. november 2011

msmukke

Jeg er ny i denne debat... Testede positiv i dag men nu er det sådan at jeg sidst havde din mens den 13 sep.. meget lang cyklus.. hvor langt er jeg henne og hvordan finder lægen ud a det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

delimus

msmukke skriver:

Jeg er ny i denne debat... Testede positiv i dag men nu er det sådan at jeg sidst havde din mens den 13 sep.. meget lang cyklus.. hvor langt er jeg henne og hvordan finder lægen ud a det?

Tillykke med testen :-) 

Hvis du ved hvor lang din cyklus er, kan du jo bruge terminsberegneren herinde på siden, men ellers må du vente til lægen eller endnu bedre til den første scanning :-) 

Held og lykke med det hele :-) 

Anmeld

30. november 2011

frk-stoltze

Hvis du havde sidste første mensdag den 13 og har en cyklus på 28 dage ca kan du være omkring 11 uger henne. Synes du skal få en akut scanning igennem din læge for at finde det præcise uge tal. 

Men mange gange tillykke 

Anmeld

30. november 2011

Gaia

Få en henvisning til en terminsscanning. 

Anmeld

30. november 2011

Skønne Jønne

Jeg synes også at du skal sige til lægen at du ikke er sikker - for så kan du få en terminsscanning og der kan det siges rimelig meget præcist

Jeg havde sidste mens d. 28marts vist og testede positiv d. 12 maj... Der var ikke gået 3mdr siden jeg var stoppet med p-piller og derfor kan man ikke regne med en normal cyklus - men det mente min meget kloge læge

Til scanning viste det sig så at jeg var to uger kortere henne.. Så bebs ikke blev undfanget midt i april men helt præcist d. 28april (lige midt i flytning så derfor denne dag kan huskes)

Så jeg ville da gerne have haft en bedre læge som havde henvist mig til en terminsscanning!!!

Anmeld

30. november 2011

msmukke

Tak for jeres dejlige svar jeg tog en test hjemme for en uge side og en ved lægen.. de var begge negative.. hvilket den ved lægen os var i dag... Hmm.. men skal til læge igen mandag med ny urin.. havde clearblue og en billig positiv i dag...

Anmeld

30. november 2011

Muffinmus

Hvis lægen test stadig er negativ men dine egne ikke er, så er dit hcg nok under 50..dvs sige at de fleste kun er 3-4 uger henne på det tidspunkt. Nogle tester dog sent, så det kan jo ikke siges helt præcist på den baggrund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.