16+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2011

grøn · ært

Jeg har besluttet mig for, at tage mindst ét billede om ugen... Mit kamera har min søster stadig kidnapper ;-) --så det bliver fortsat med computerens kamera. Jeg er begyndt at blive trist over, at jeg ikke hele tiden holdt fast i ugebillederne (som jeg havde lovet mig selv helt i starten).. Sådan går idéer i vasken en gang imellem. Og bedre sent end aldrig, ikke? :-) Men en pæn kollage bliver det ikke til i denne omgang. 

I hvert fald, her er fra 17. uge, 16+1 :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

pastry26

grøn · ært skriver:

Jeg har besluttet mig for, at tage mindst ét billede om ugen... Mit kamera har min søster stadig kidnapper ;-) --så det bliver fortsat med computerens kamera. Jeg er begyndt at blive trist over, at jeg ikke hele tiden holdt fast i ugebillederne (som jeg havde lovet mig selv helt i starten).. Sådan går idéer i vasken en gang imellem. Og bedre sent end aldrig, ikke? :-) Men en pæn kollage bliver det ikke til i denne omgang. 

I hvert fald, her er fra 17. uge, 16+1 :-) 

Du har en rigtig flot mave!!!! Gid det var mig!

Anmeld

1. december 2011

grøn · ært

pastry26 skriver:

Du har en rigtig flot mave!!!! Gid det var mig!

iih, tusinde tak  ---og det skal nok blive din tur, til også at bære på en fin gravid mave!! 

Anmeld

9. december 2011

sofiell89

Hold da op. Man kan da se du er gravid Jeg er 16+0 idag og ligner stadigvæk en som har spist for meget kage..

Anmeld

9. december 2011

Nessie

Fiiin mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.