Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

Diana...

Hej Alle sammen

og komme hjem og se hvor mange der har skrevet til mig får tårende til at løbe tak for alle jeres dejlige hilsner i er bare så søde alle sammen...

Vi er lige kommet hjem sammen og har det alle sammen godt, jeg skriver lige en af dagene hvordan fødslen gik er lige lidt træt har ikke kunne sove i nat har bare ligget og kikket på det dejligeste jeg nogen sinde har set ja min søn og jeg tuder hver gang jeg kikker på ham han er så skøn lækker og god...

Endnu en gang tak til jer alle synes sgu i er for dejlige

Og tak Pia fordi du gad og vise mit vidunder frem.

Knus til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Hej Alle sammen

og komme hjem og se hvor mange der har skrevet til mig får tårende til at løbe tak for alle jeres dejlige hilsner i er bare så søde alle sammen...

Vi er lige kommet hjem sammen og har det alle sammen godt, jeg skriver lige en af dagene hvordan fødslen gik er lige lidt træt har ikke kunne sove i nat har bare ligget og kikket på det dejligeste jeg nogen sinde har set ja min søn og jeg tuder hver gang jeg kikker på ham han er så skøn lækker og god...

Knus til alle

Velkommen hjem... Dejligt at "se" dig på siden igen...

Det må være så fantastisk skønt at være hjemme igen...

Og det var så lidt - ville for alt i verden meget gerne vise den lille gut frem til alle pigerne her inde... glæder mig til at høre meget mere fra dig... og bliver du træt af sms'erne så sig til ikk...

Hils Claus og giv Lucas en kysser fra mig...

Knus fra Pia

Anmeld

22. februar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Hej Alle sammen

Knus til alle

At se sit barn de første timer/døgn efter fødslen gør mange ting ved een... smiler jeg kunne heller ikke sove... lå bare og kiggede på mit vidunder så ved præcis hvad du føler og hvor let til tårer man er fordi man er så lykkelig!!!! tillykke igen søde Diana... nu starter dit liv for alvor

knus fra en ligeså lykkelig mor som dig

Anmeld

22. februar 2009

Becks

Diana/Claus skriver:

Hej Alle sammen

Knus til alle

Velkommen hjem søde

Håber I alle 3 har det godt...

Han ser jo noget så skøn ud, lille Lucas

Knus Beck

Anmeld

22. februar 2009

majhan11

Velkommen hjem smukke og endnu engang tillykke med din dejlige dreng.... godt at høre at i alle har det godt og hold da op han er dejlig

stort knus og varme tanker herfra

Anmeld

22. februar 2009

Mca<3

Velkommen hjem .. Puha hvor er det dejligt .. Jeg er næsten ved at tude af at tænke på jeres glæde ... Han er jo super smuk ,,, Ha det dejligt med ham de næste par dage .. Mange knus Tanja ..

Anmeld

22. februar 2009

eliasogmor

PiaR skriver:

Velkommen hjem... Dejligt at "se" dig på siden igen...

Det må være så fantastisk skønt at være hjemme igen...

Og det var så lidt - ville for alt i verden meget gerne vise den lille gut frem til alle pigerne her inde... glæder mig til at høre meget mere fra dig... og bliver du træt af sms'erne så sig til ikk...

Hils Claus og giv Lucas en kysser fra mig...

Knus fra Pia

hej..hvor er der billede af lillemanden....knus... og tillykke igen diana,...

Anmeld

22. februar 2009

Becks

eliasogmor skriver:

hej..hvor er der billede af lillemanden....knus... og tillykke igen diana,...

Hej søde...
Svare lige for pia
Du kan se ham her

www.baby.dk/debat/14854/ordet-er-frit/diana-har-sendt-mig-et-billede-af-lucas--vil-i-se-o.aspx

Anmeld

22. februar 2009

Doktor Doolittle

Velkommen hjem søde. Jeg får en hel klump i maven når du beskriver hvordan du har ligget og kigget på din fantastiske søn, jeg husker det så tydeligt.
Glæder mig til at høre, hvordan du har det
og til lykke fra Tina

Anmeld

22. februar 2009

Stumpen

Velkommen hjem og stort tillykke med ham!!
At få en baby er bare det skønneste i verden, så nyd du ham fuldt ud og kom tilbage til os når du har overskuddet til det..
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.