Det der gule øjensnask …

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Marco2

Smilla har sådan noget øjensnask men er også meget snottet. Hvordan er det nu man kan se om det bare er tilstoppede tårekanaler som det jo oftest er, især hvor hun nu er snottet, og hvornår det er øjenbetændelse? Hun skal starte indkøring imorgen så skulle jo helst ikke være smitspm øjenbetændelse. Men det er det vist også sjældent …

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Sofia

De tager en prøve hos lægen hvor de kan se om det er øjenbetændelse.. God opstart i morgen. Alfred skal også starte. GYS

Anmeld

30. november 2011

Maja88

Hvis hun er meget snottet, så er det nok højst sandsynligt snot som kommer ud ved øjnene..

men man siger ved betændelse er man som regel helt rød inde i det hvide i øjnene

Anmeld

30. november 2011

Marco2

Sofia skriver:

De tager en prøve hos lægen hvor de kan se om det er øjenbetændelse.. God opstart i morgen. Alfred skal også starte. GYS

Men jeg skal ikke til lægemed hende. Mener der er noget der indikerer det.

Anmeld

30. november 2011

Marco2

Maja88 skriver:

Hvis hun er meget snottet, så er det nok højst sandsynligt snot som kommer ud ved øjnene..

men man siger ved betændelse er man som regel helt rød inde i det hvide i øjnene

Tror også bare det er snot. Emily har aldrig haft øjenbetændelse, memenene nok det var noget mnordøst i/ved øjnene. Kunne bare ikke huske det. Men tak antager bare det er forkølelsen der er gået i hendes øje. Har kogt vand og fundet vatrondellerne frem. Det plejer at gøre det.

Anmeld

30. november 2011

Maja88

Marco2 skriver:

Tror også bare det er snot. Emily har aldrig haft øjenbetændelse, memenene nok det var noget mnordøst i/ved øjnene. Kunne bare ikke huske det. Men tak antager bare det er forkølelsen der er gået i hendes øje. Har kogt vand og fundet vatrondellerne frem. Det plejer at gøre det.

ja tror jeg også kan klare det.

Anmeld

30. november 2011

Marco2

hahaha har skrevet indlæggene fra min iPad og den har da vist korrigeret nogle af ordene  Så det er altså ikke fordi jeg har udviklet momentan ordblindhed men min iPad der har nisset lidt …

AG

Anmeld

1. december 2011

DK

Richard har lige haft øjenbetændelse, og han var helt rød i det hvide i øjnene og han var også rød og hævet i "poserne" under øjnene. Når han vågnede så var hans øjenvipper helt klistret sammen.

Men jeg tror sagtes at Smillas bare kan være "snot"

Anmeld

1. december 2011

Marco2

DK skriver:

Richard har lige haft øjenbetændelse, og han var helt rød i det hvide i øjnene og han var også rød og hævet i "poserne" under øjnene. Når han vågnede så var hans øjenvipper helt klistret sammen.

Men jeg tror sagtes at Smillas bare kan være "snot"

Tak Ditte.

Igår var der meget snask i hendes venstre øje, som jeg fjernede med kogt vand og vatrindeller. Idag er det så det højre og næsten ikke noget i det venstre. Hun er hvid i det hvide men ser selvfølgelig lidt hængeøret ud, nu hun er syg, men har ikke specielt hævede poser.

Så indtil videre tror jeg bare det er snot. Men hun har været pyl og ikke i vugger idag, hvilket giver mig lidt stress i forhold til indkøring da jeg starter den 12. december …

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.