hvornår....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

hvornår sagde jeres lille bebs deres første ord???
og hvad sagde han/hun???
er bare nysgerrig...
god dag til jer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

Miamaja

karina22 skriver:

hvornår sagde jeres lille bebs deres første ord???
og hvad sagde han/hun???
er bare nysgerrig...
god dag til jer!!

christopher a la guldklump sagde sit forste ord i en alder af 13 maaneder. han havde i op til et par maaneder hort paa mig sige: Sig MAMA, sig MAMAA ..... saa hans forste ord blev mama

Anmeld

22. februar 2009

charlottekri

min datter på 13½ måned har i ca 4 mdr sagt hej, og er ikke klar over lige præcis hvornår hun blev klar over at hun faktisk siger hej, men det er vel ca 1½ måned siden.. hun siger også bøh, hallo, va (far), hov hov og vov vov (vores 2 hunde)
hvis jeg prøver at få hende til at sige mor så tager hun hendes sure mine på og banker i bordet... øv!!

Anmeld

22. februar 2009

BinaMor

gabbi var kun 8 måneder da hun begyndte at sige mis.. hun er helt ekset med katten

Anmeld

22. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Miamaja skriver:

christopher a la guldklump sagde sit forste ord i en alder af 13 maaneder. han havde i op til et par maaneder hort paa mig sige: Sig MAMA, sig MAMAA ..... saa hans forste ord blev mama

hvor dejligt.. jeg glæder mig sådan til at min siger mor/ mama

Anmeld

22. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

charlottekri skriver:

min datter på 13½ måned har i ca 4 mdr sagt hej, og er ikke klar over lige præcis hvornår hun blev klar over at hun faktisk siger hej, men det er vel ca 1½ måned siden.. hun siger også bøh, hallo, va (far), hov hov og vov vov (vores 2 hunde)
hvis jeg prøver at få hende til at sige mor så tager hun hendes sure mine på og banker i bordet... øv!!

det var da fantastisk mange ord.... nichlas prøver, men der kommer ikke rigtig noget ord ud.. jo, da da da da... vi har prøvet at lærer ham at sige far, ved ikke rigtigt om det er det han prøver på, MEN han er jo kun 8 mdr. så det kommer nok... glæder mig...

Anmeld

22. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

sabina22 skriver:

gabbi var kun 8 måneder da hun begyndte at sige mis.. hun er helt ekset med katten

ej hvor dejligt at hun er så vild med "missen" glæder mig til min også siger noget... det er bare så sødt når de begynder at snakke...

Anmeld

22. februar 2009

charlottekri

hvis hun er sulten eller man arbejder med mad kommer hun også og siger mam mam mam mam osv (hvilket vil sige næsten hele tiden )

Anmeld

22. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

charlottekri skriver:

hvis hun er sulten eller man arbejder med mad kommer hun også og siger mam mam mam mam osv (hvilket vil sige næsten hele tiden )

hvor er hun da dygtig.... nichlas skriger når han kan se mad, så er han sulten.. he he...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.