Update på "det går den helt forkerte vej :("

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Vivian87

Så har jeg været til en ny glukosebelatsning, og tallet var faldet fra 9,0 til 8,0 så det var bare super  

Mit blodtryk derimod blir ved med at stige og stige; 140/95 hos lægen i sidste uge og 150/106 hos jordemoren idag skal til tjek på sygehuset imorgen, og der skal lægen så tage stilling til hvad der så skal ske.. 

Lillepigen blev skønnet til at veje ca. 2900 g., så hun er en stor basse og min livmor blev målt til at være ca. 5 cm større end normalen, så det skal der også holdes øje med; skal til jordemor igen i næste uge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

l.kjoeller

Vivian87 skriver:

Så har jeg været til en ny glukosebelatsning, og tallet var faldet fra 9,0 til 8,0 så det var bare super  

Mit blodtryk derimod blir ved med at stige og stige; 140/95 hos lægen i sidste uge og 150/106 hos jordemoren idag skal til tjek på sygehuset imorgen, og der skal lægen så tage stilling til hvad der så skal ske.. 

Lillepigen blev skønnet til at veje ca. 2900 g., så hun er en stor basse og min livmor blev målt til at være ca. 5 cm større end normalen, så det skal der også holdes øje med; skal til jordemor igen i næste uge  

Godt hun vokser godt. HVad gør man ved forhøjet blodtryk? Held og lykke med det

Anmeld

30. november 2011

Frøken J.

Puha, sikke noget! mistænker de SSF eller hvad? Det er jeg altså ked af Men HVIS nu det skulle ske, at de vil have hende ud før tid, har hun i det mindste en rigtig fin størrelse!

Anmeld

30. november 2011

Vivian87

l.kjoeller skriver:

Godt hun vokser godt. HVad gør man ved forhøjet blodtryk? Held og lykke med det

Hvis det "bare"er forhøjet og ikke SSF så får man blodtrykssænkende medicin for at regulere det. 

Anmeld

30. november 2011

Vivian87

Frøken J. skriver:

Puha, sikke noget! mistænker de SSF eller hvad? Det er jeg altså ked af Men HVIS nu det skulle ske, at de vil have hende ud før tid, har hun i det mindste en rigtig fin størrelse!

Ja de mistænker begyndende SSF ja det kan man sige, heldigvis har hun det! Kan bare slet ikke lige overskue det, for min mand kommer først hjem om 2,5 uge  

Anmeld

30. november 2011

Frøken J.

Vivian87 skriver:

Ja de mistænker begyndende SSF ja det kan man sige, heldigvis har hun det! Kan bare slet ikke lige overskue det, for min mand kommer først hjem om 2,5 uge  

Ej, det er jeg godt nok ked af Hvor er han henne?

Anmeld

30. november 2011

Vivian87

Frøken J. skriver:

Ej, det er jeg godt nok ked af Hvor er han henne?

Han sejler ved Mærsk, og lige pt er han på vej fra LA til Asien, og de lægger ikke til før tidligst d. 10/12 (han står til at komme hjem den 18/12) så hvis der sker noget før har han ingen mulighed for at komme hjem og være her  

Anmeld

30. november 2011

Frøken J.

Vivian87 skriver:

Han sejler ved Mærsk, og lige pt er han på vej fra LA til Asien, og de lægger ikke til før tidligst d. 10/12 (han står til at komme hjem den 18/12) så hvis der sker noget før har han ingen mulighed for at komme hjem og være her  

Ej hvor er det strenge Har du noget familie der kan være hos dig, hvis det sker? Det er naturligvis SLET ikke det samme, det ved jeg :/

Anmeld

30. november 2011

Vivian87

Frøken J. skriver:

Ej hvor er det strenge Har du noget familie der kan være hos dig, hvis det sker? Det er naturligvis SLET ikke det samme, det ved jeg :/

Min far ville heldigvis aldrig tillade at jeg skulle igennem det alene! Det har hele tiden været planen at han skulle med til fødslen, så han skal nok være der lige meget hvad! Håber virkelig bare at Kasper også kan få lov til at være der når hun kommer til verden! 

Anmeld

30. november 2011

l.kjoeller

Vivian87 skriver:

Hvis det "bare"er forhøjet og ikke SSF så får man blodtrykssænkende medicin for at regulere det. 

Nå for delen, vidste jeg ikke det kunne være. for det "bare" er for højet blodtryk så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.