Hvilken uldpose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. november 2011

MissMaria

Jeg skal købe en uldpose til min dreng, derfor kunne jeg godt bruge jeres erfaringer.
Lige nu har jeg gik på:
--> Voksi Classic
--> Voksi Urban
--> Basson uldpose
Men hvad skal jeg vælge???

Håber nogle kan hjælpe mig lidt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

malo

Jeg har en Voksi (en classic) og den har jeg været rigtig glad for. Den er dejlig varm, så den vil jeg anbefale!

Anmeld

30. november 2011

trisse

Jeg har voksiposen classic til min pige, den har vi været vildt glade fot, den har holdt hende dejlig varm også i klapvognen om vinteren. Dog vil jeg sige at jeg ikke helt sunes det kan passe det med at man kan bruge den til 3 år. Laura er 2 år nu og er ca 84 cm lang. Hun kan som sådan godt ligge i den men det er bare som om at dynen der så skal op om hende er får kort og det så kun er den der skæve flap der er over hendes brystkasse. Det er ikke så fedt synes jeg. Så nu har jeg syet en ny længere model som hun så kan bruge. Det er ikke sådan at jeg ikke ville have haft den men tænker om man måske skulle undersøge om der er nogle af de andre der er lidt længere. Hk kathrine

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

Vi har en DuniDuo med ulddyne og er suuper glade for den

Anmeld

30. november 2011

Caracatita

Maja_4000 skriver:

Jeg kunne sige det samme

Jeg har tidligere haft en Trille-pose med ulddyne - den var jeg også glad for. Min søn var altid varm (og ikke for varm) selvom han sove i den med bare ben hele vinteren. Den er desværre gået i stykker i en del af snorrene efter at have været godt brugt af 2 børn.

Nu har jeg så valgt at prøve Duniduo'en denne gang - og jeg er IKKE blevet skuffet. Min søn elsker at putte i den! Og så er hullerne til selen lavet i forvejen - i Trilleposen skulle man selv skære dem op.

Anmeld

30. november 2011

MissMaria

malo skriver:

Jeg har en Voksi (en classic) og den har jeg været rigtig glad for. Den er dejlig varm, så den vil jeg anbefale!

Ved du hvor længe den kan bruges? Var der huller i til barnevognselen eller hvordan ?

Anmeld

30. november 2011

MissMaria

trisse skriver:

Jeg har voksiposen classic til min pige, den har vi været vildt glade fot, den har holdt hende dejlig varm også i klapvognen om vinteren. Dog vil jeg sige at jeg ikke helt sunes det kan passe det med at man kan bruge den til 3 år. Laura er 2 år nu og er ca 84 cm lang. Hun kan som sådan godt ligge i den men det er bare som om at dynen der så skal op om hende er får kort og det så kun er den der skæve flap der er over hendes brystkasse. Det er ikke så fedt synes jeg. Så nu har jeg syet en ny længere model som hun så kan bruge. Det er ikke sådan at jeg ikke ville have haft den men tænker om man måske skulle undersøge om der er nogle af de andre der er lidt længere. Hk kathrine

Okay, vil jo gerne have den kan bruges længe - den koster jo alligevel lidt

Anmeld

30. november 2011

MissMaria

Maja_4000 skriver:

Den kender jeg ikke... Ved du hvad liggemålet er på den?

Anmeld

30. november 2011

MissMaria

Caracatita skriver:

Jeg kunne sige det samme

Jeg har tidligere haft en Trille-pose med ulddyne - den var jeg også glad for. Min søn var altid varm (og ikke for varm) selvom han sove i den med bare ben hele vinteren. Den er desværre gået i stykker i en del af snorrene efter at have været godt brugt af 2 børn.

Nu har jeg så valgt at prøve Duniduo'en denne gang - og jeg er IKKE blevet skuffet. Min søn elsker at putte i den! Og så er hullerne til selen lavet i forvejen - i Trilleposen skulle man selv skære dem op.

Kunne være man skulle tjekke den ud Ved du hvem der forhandler den, vil helst "se med fingrene" inden jeg køber

Anmeld

30. november 2011

EKBJ

MissMaria skriver:

Jeg skal købe en uldpose til min dreng, derfor kunne jeg godt bruge jeres erfaringer.
Lige nu har jeg gik på:
--> Voksi Classic
--> Voksi Urban
--> Basson uldpose
Men hvad skal jeg vælge???

Håber nogle kan hjælpe mig lidt på vej

Jeg har en voksi classic :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.