Jordemoder uge 38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. november 2011

NilleG

Jeg var til jordemoder igår 37+3 de gav et bud på ca 3200 gr og hovedet står nu fast 

Men har snakket med andre der er ligeså langt henne og der vejer min lillepige en del mere end deres, men jordemoderen siger hun har helt normal størrelse.. Hvad mener i ??

Ellers er jeg bare ved at være godt utålmodig og er så klar til hun kommer ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Silas&Mille

Altså hvis man kigger på uge 38 i Graviditeten uge for uge her på siden, står der at babys størrelse i gennemsnit ligger omkring 48 cm og 3,0 - 3,2 kg

Anmeld

30. november 2011

Københavnermor

Jeg var til jordemoder i dag og hun skønnede også vores baby til ca. 3200g. Jeg er 37+6.. Hun sagde at vores baby lå lige lidt over gennemsnittet.. 

Anmeld

30. november 2011

NilleG

SilasMor skriver:

Altså hvis man kigger på uge 38 i Graviditeten uge for uge her på siden, står der at babys størrelse i gennemsnit ligger omkring 48 cm og 3,0 - 3,2 kg

Så passer det hele jo meget godt... De bøger jeg har læst i står der bare 3000 gr

Anmeld

30. november 2011

NilleG

MedRogn skriver:

Jeg var til jordemoder i dag og hun skønnede også vores baby til ca. 3200g. Jeg er 37+6.. Hun sagde at vores baby lå lige lidt over gennemsnittet.. 

Men vel hellere lidt for stor en lidt for lille Det kan jo være de kommer lidt før termin så

Anmeld

30. november 2011

Københavnermor

NilleG skriver:

Men vel hellere lidt for stor en lidt for lille Det kan jo være de kommer lidt før termin så

Ja, det tænker jeg også. Det bliver skønt at få en lille tyk baby. Vi må krydse fingre for at de beslutter sig for at komme lidt før... 

Jeg håber så meget at den kommer før termin, bare lige lidt.. Jeg frygter sådan hvordan mit humør ender med at blive hvis jeg skal gå over. Jeg er jo allerede mega nysgerrig og utålmodig på nuværende tidspunkt.. 

Anmeld

30. november 2011

NilleG

MedRogn skriver:

Ja, det tænker jeg også. Det bliver skønt at få en lille tyk baby. Vi må krydse fingre for at de beslutter sig for at komme lidt før... 

Jeg håber så meget at den kommer før termin, bare lige lidt.. Jeg frygter sådan hvordan mit humør ender med at blive hvis jeg skal gå over. Jeg er jo allerede mega nysgerrig og utålmodig på nuværende tidspunkt.. 

Ja jeg har det på samme måde giver hende til d 20 december og så synes jeg godt hun kan komme ud fra nu af til der Så har jeg da givet hende lidt tid at løbe på   Meen det er jo desværre mest normalt at førstgangs går 7-10 dage over tid

Anmeld

30. november 2011

K&S

NilleG skriver:

Jeg var til jordemoder igår 37+3 de gav et bud på ca 3200 gr og hovedet står nu fast 

Men har snakket med andre der er ligeså langt henne og der vejer min lillepige en del mere end deres, men jordemoderen siger hun har helt normal størrelse.. Hvad mener i ??

Ellers er jeg bare ved at være godt utålmodig og er så klar til hun kommer ud!

Jeg fødte, da jeg var 38+0 og Anton vejede 2914 gram, så det lyder da ikke til at lillepigen vejer mere end gennemsnittet

Anmeld

30. november 2011

Jok123

Jeg var til jordemoder 36+6 og der blev han skønnet til ca. 3000 g. Var afsted igen 38+6 og der blev han skønnet til ca. 3300 g., og han har hele vejen igennem været gennemsnitlig

Jeg havde også håbet han ville komme før tid, men er desværre 40+5 idag uden tegn til noget.. øv øv

Anmeld

30. november 2011

NilleG

Jok123 skriver:

Jeg var til jordemoder 36+6 og der blev han skønnet til ca. 3000 g. Var afsted igen 38+6 og der blev han skønnet til ca. 3300 g., og han har hele vejen igennem været gennemsnitlig

Jeg havde også håbet han ville komme før tid, men er desværre 40+5 idag uden tegn til noget.. øv øv

du får os andre til at miste håbet   Jeg sender dig en masse ve-støv der kan ikke gå lang tid nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.