NF scanning på Hvidovre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2011

MortilAlmaogNohr

Vil bare høre om nogle af jer blev scannet på Hvidovre, og ved om man må have to med til scanningen?

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvor langt det viste sig at I var henne, da i blev nakkefoldsscannet, og om nogle jer blev sendt hjem fordi det viste sig at i ikke var labgt nok henne.

Jeg skal nemlig til nf på fredag, men er bange for om jeg er langt nok henne, da min cyklus ikke har være helt stabil. Til den tidlige scanning mente hun nemlig at jeg var to dage kortere henne end mine egne beregninger, og så er jeg kun 11 + 3 på fredag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

LR85

der står egentlig i brevet a man kun må have 'en med, men jeg tror bestemt ikke det gør noget at du har en ekstra med. Bare det ikke er et barn.

prøv dog, du får højest et nej

Anmeld

30. november 2011

MisMille

Tina. skriver:

Vil bare høre om nogle af jer blev scannet på Hvidovre, og ved om man må have to med til scanningen?

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvor langt det viste sig at I var henne, da i blev nakkefoldsscannet, og om nogle jer blev sendt hjem fordi det viste sig at i ikke var labgt nok henne.

Jeg skal nemlig til nf på fredag, men er bange for om jeg er langt nok henne, da min cyklus ikke har være helt stabil. Til den tidlige scanning mente hun nemlig at jeg var to dage kortere henne end mine egne beregninger, og så er jeg kun 11 + 3 på fredag.

Hej  ring der op, de er super søde.. Du kan ringe indtil kl. 12 tlf. nr. 38622799

Anmeld

30. november 2011

K&S

Tina. skriver:

Det tror jeg ikke er noget problem, så længe det ikke er et barn - for så kan det være svært at koncentrere sig for sygeplejersken

Jeg er blevet scannet på Hvidovre og min termin blev rykket med 1 enkelt dag, men min cyklus har også altid været meget stabil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.