Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor er TS anonym men ønsker billeder af os og vores børn? Jeg kan så ikke forstå at man vælger at ligge billeder ud pr. opfordring fra en ANONYM??? Ja jeg forundres!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Hvorfor er TS anonym men ønsker billeder af os og vores børn? Jeg kan så ikke forstå at man vælger at ligge billeder ud pr. opfordring fra en ANONYM??? Ja jeg forundres!
og de eneste billeder jeg har lagt ud er på min profil. Har ikke som sådan behov for at smide rundt om mig med billeder på en offentlig side. Men det er smag og behag og fred være med det! MEN når det så er sagt så er der på en anden babyside jeg er fundet en FAKE profil som har stjålet diverse billeder og oprettet sin EGEN blog hvor hun udgiver ANDRES børn for at være hendes egne... osv. Hvor sygt er det ikke? Hvordan ville I have det med at finde JERES barn i anden sammenhæng?
MorDk skriver: og de eneste billeder jeg har lagt ud er på min profil. Har ikke som sådan behov for at smide rundt om mig med billeder på en offentlig side. Men det er smag og behag og fred være med det! MEN når det så er sagt så er der på en anden babyside jeg er fundet en FAKE profil som har stjålet diverse billeder og oprettet sin EGEN blog hvor hun udgiver ANDRES børn for at være hendes egne... osv. Hvor sygt er det ikke? Hvordan ville I have det med at finde JERES barn i anden sammenhæng?
Under mig over at hvis du alligevel ikke har tænkt dig at dele billeder i denne tråd og tydeligvis er meget utilfreds med Ts er anonym.. Hvorfor så overhoved skrive noget ? Hvorfor ikke bare springe let og elegant over denne debat?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128