Anonym skriver:
Jeg står i den situation, at min kæreste og jeg har fået lavet et uplanlagt barn. Til at starte med, vil han ikke, men så begyndte han at snakke om tøj, vugger osv, så så gik jeg jo ud fra hans mening var ændret.. - og sådan er det bleve ved, at det ene øjeblik virker det som om han vil, det andet ikke..
Han har den seneste uge snakket om hus, at vi skal købe hus - og vi har været i banken for at finde ud af en masse osv, og nu har jeg lige modtaget en besked fra ham: vil du ikke være sød at få fjernet det barn. - osv'
- om natten ligger han og holder mig på maven
Jeg er snot forvirret, men er 10+0 på lørdag, har set baby 2 gange, så har virkelig ikke i sinde at gå af med det. Det sku for sent at komme og sige sådan nu, - i stedet for at sige tingene, når jeg 4 gange i starten ville snakke med ham om det..
Han synes det strengt af mig, at jeg bare siger 'jeg vil ha det' - men jeg synes da også det strengt af ham, at sige 'Jeg vil bare ikke ha det' ...
hmm.. til spørgsmålet .. Kan jeg få kommunen til at hjælpe mig med en anden lejlighed, at jeg ikke skal vente 2 mrd på at få tilbud og så ligge nr 1 på listen? kan de skaffe en hurtigere..
For gider virkelig snart ikke høre på det mere, var det i starten ville jeg være gået af med det, men der var han jo i tvivl, nu kommer han, når jeg er 10 uger henne. og gerne vil ha jeg fjerner det.. Der er både blevet skrevet journal osv.. - så nu få han valget, selvom det ikke var min mening, at jeg ville sætte ham i den situation.
Hmm. Kommunen kan være rigtig langsomme mht til akut lister osv. Man skal slå meget koldt vand i blodet.. Jeg er gravid uge 12, vi står også akut i flere kommuner, men intet er dukket op endnu