Kælk til 2 personer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.631 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. november 2011

DinNabo

Hejsa

Jeg vil købe en kælk i julegave til min niece og nevø. Er der nogen der kananbefale en kælk, hvor der kan sidde 2 børn?

Mvh

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

henh01

helt sikkert en gammeldags trækælk

Anmeld

30. november 2011

DinNabo

henh01 skriver:

helt sikkert en gammeldags trækælk

Ja det tænker jeg også selv, da jeg jo selv havde sådan en, da jeg var barn. Meeen det er jo et par år siden, så tænkte, at der måske var kommet noget nyt og bedre

Anmeld

30. november 2011

Sara.

Jeg har haft kig på denne her...

http://www.playzone.dk/shop/stiga-cobra-kaelk-180p .html

Men der er selvfølgelig den "man selv havde som barn"

http://www.traevarer.dk/Leget%c3%b8j.79.aspx?recordid79=380

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

Alt efter hvor store børnene er , kan de godt sidde sammen i en bobslæde .. Hedder de ikke det ? Det gjorde min lillebror og jeg da , da vi var "små" .. 

Men ellers ville jeg også sige en gammeldags trækælk

Anmeld

30. november 2011

DinNabo

lærkes_mor skriver:

Jeg har haft kig på denne her...

http://www.playzone.dk/shop/stiga-cobra-kaelk-180p .html

Det ser også god ud. Det er en anderledes måde at sidde på, end på en gammeldags trækælk.

Tak for link

Anmeld

30. november 2011

DinNabo

Maja_4000 skriver:

Alt efter hvor store børnene er , kan de godt sidde sammen i en bobslæde .. Hedder de ikke det ? Det gjorde min lillebror og jeg da , da vi var "små" .. 

Men ellers ville jeg også sige en gammeldags trækælk

Den ældste er 3 1/2 år og den yngste omkring 2 år. Synes personligt bedst om trækælken, men tænker at en af "de moderne" måske er sjovere?

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

DinNabo skriver:

Den ældste er 3 1/2 år og den yngste omkring 2 år. Synes personligt bedst om trækælken, men tænker at en af "de moderne" måske er sjovere?

Altså da vi havde den alder , brugte vi de der i plastik .. Det var først da vi blev ældre (8 og 5 år , tror jeg) at vi brugte en trækælk .. Men det er jo nok en smagssag

Anmeld

30. november 2011

Sara.

DinNabo skriver:

Det ser også god ud. Det er en anderledes måde at sidde på, end på en gammeldags trækælk.

Tak for link

Jeg har altid synes at en trækælk er lidt vild... Mn sidder højt oppe og kan vælte af......

Nu ved jeg ikke hvor gamle børnene er. Men hvis mine børn (4 og 1½) skulle kælke selv så ville jeg vælge den første... Der er et eller andet ved den som gør mig tryggere end ved den andden... tror det er fordi de sidder lavt...

Hvis jeg skulle kælke alene er det også nemmere at styre den og samtid holde ved mit barn... på trækælken skl jeg sørge for at vi holder balancen også....

hehe du kan nok høre jeg ikke er så meget for en trækælk...

Sidste år kælkede vi i en ganske normal bobslæde... mig og min pige... det gik nu også fint :-)

Anmeld

30. november 2011

DinNabo

Maja_4000 skriver:

Altså da vi havde den alder , brugte vi de der i plastik .. Det var først da vi blev ældre (8 og 5 år , tror jeg) at vi brugte en trækælk .. Men det er jo nok en smagssag

Du har nok ret i, at en plastic en er bedre, når de ikke er større.... JEg har ikke selv børn endnu, så synes det er lidt svært at vurdere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.