Tasken til hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. november 2011

TbCp

Ja jeg har jo prøvet det før, men er alligevel i tvivl om hvad jeg bør have med i tasken til mig selv på sygehuset.

Jeg skal være indlagt 2-3 dage på barselsafsnittet efter fødslen... får altså ikke lov til at komme på barselshotellet.

Så kom glad... hvad skal jeg pakke i tasken???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

4xGreve

TbCp skriver:

Ja jeg har jo prøvet det før, men er alligevel i tvivl om hvad jeg bør have med i tasken til mig selv på sygehuset.

Jeg skal være indlagt 2-3 dage på barselsafsnittet efter fødslen... får altså ikke lov til at komme på barselshotellet.

afslappet tøj til dig selv og gerne et ekstra sæt, ekstra trusser, evt. bind, tøj til den lille, bleer til den lille både stof og engangs, evt. sutter til den lille, lift, samt sengetøj, noget at læse i? toilet sager, hjemmesko kamera...

Anmeld

30. november 2011

TbCp

4xGreve skriver:

afslappet tøj til dig selv og gerne et ekstra sæt, ekstra trusser, evt. bind, tøj til den lille, bleer til den lille både stof og engangs, evt. sutter til den lille, lift, samt sengetøj, noget at læse i? toilet sager, hjemmesko kamera...

Mon lift er nødvendigt? De har vel de der små senge til babyen?
Og så skal jeg lige have hørt min jordmoder om jeg selv skal have bleer med, det mener jeg muligvis de har, men bliver da i tvivl nu...

Anmeld

30. november 2011

4xGreve

TbCp skriver:

Og så skal jeg lige have hørt min jordmoder om jeg selv skal have bleer med, det mener jeg muligvis de har, men bliver da i tvivl nu...

altså det skal jeg ikke kunne udtale mig om men det er den huske seddel jeg har fået af min jordmoder

Anmeld

30. november 2011

malo

TbCp skriver:

Husk nogle badetøfler eller sutsko du kan futte rundt i, og læbepomade, der er altid helt vild tør luft på barselsgangen.

Evt. badekåbe/morgenkåbe.

Anmeld

30. november 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Tror vist ikke du behøver en lift på OUH

Anmeld

30. november 2011

TbCp

4xGreve skriver:

altså det skal jeg ikke kunne udtale mig om men det er den huske seddel jeg har fået af min jordmoder

Ja det kan jo selvfølgelig også være forskelligt fra sygehus til sygehus

Anmeld

30. november 2011

TbCp

malo skriver:

Husk nogle badetøfler eller sutsko du kan futte rundt i, og læbepomade, der er altid helt vild tør luft på barselsgangen.

Evt. badekåbe/morgenkåbe.

Sutsko skal huskes!

Anmeld

30. november 2011

TbCp

Baagøe skriver:

Tror vist ikke du behøver en lift på OUH

Nej jeg mener også at de havede de senge, men bliver så alligevel i tvivl fordi jeg lå på neo sidst, og det skal jeg forhåbentlig ikke denne gang.

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Nej jeg mener også at de havede de senge, men bliver så alligevel i tvivl fordi jeg lå på neo sidst, og det skal jeg forhåbentlig ikke denne gang.

Jeg lå først på Vuggen på patienthotellet og derefter var vi indlagt på Børneafsnit H6 pga. Lauras infektion - begge steder var der "krybber" til babyerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.