Havde du graviditetssymptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Krydser fingre for dig. Forhåbentlig er den der lige om straks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Med min søn ingen ting før fra uge 10.Jeg teste første positiv den jeg var 17 dage over hos min læge.Men den var så også Mega positiv(rød)
jeg prøve af teste da jeg var 4 dag over (4+5).er var den negativ og da jeg var 12 dag(5+5) også negativ..

Med min datter mærke jeg nået mega hurtigt allerede fra dag 24 fra 1 mens dag(ca mens på dag 29-30 som alt troede jeg.
Jeg have altttttt hurtigt og mega midstank den er der jeg er gravid.
Jeg havde en lidt plæt 2 dage efter sex på dag 18 fra 1 mens og fra da 24. Underlivet var ømt,Have mega halsbrand hver aften.
Jeg tisse mere og mens smerter/æl smerter.
Mine brystvorter var hurtigt små lilla og var mega følsomme og ømme.
Jeg begyndt fra 25 af kast op hver morgen de så tre dagen med opkast om morgen så teste på dag 28 sidste på dagen og den var svag positiv.Jeg købt en teste(klar besked)hurtigt og teste næste morgen med morgen urin og den var mere positiv.
Så min symtomer var rigtigt nok..
XXXXX alt jeg kan for du er gravid..
Mv Henriette

Så meget forskel var der på mine to børn..

Anmeld

22. februar 2009

H+S Skjolgborg.

henriette larsen skriver:

Med min søn ingen ting før fra uge 10.Jeg teste første positiv den jeg var 17 dage over hos min læge.Men den var så også Mega positiv(rød)
jeg prøve af teste da jeg var 4 dag over (4+5).er var den negativ og da jeg var 12 dag(5+5) også negativ..

Med min datter mærke jeg nået mega hurtigt allerede fra dag 24 fra 1 mens dag(ca mens på dag 29-30 som alt troede jeg.
Jeg have altttttt hurtigt og mega midstank den er der jeg er gravid.
Jeg havde en lidt plæt 2 dage efter sex på dag 18 fra 1 mens og fra da 24. Underlivet var ømt,Have mega halsbrand hver aften.
Jeg tisse mere og mens smerter/æl smerter.
Mine brystvorter var hurtigt små lilla og var mega følsomme og ømme.
Jeg begyndt fra 25 af kast op hver morgen de så tre dagen med opkast om morgen så teste på dag 28 sidste på dagen og den var svag positiv.Jeg købt en teste(klar besked)hurtigt og teste næste morgen med morgen urin og den var mere positiv.
Så min symtomer var rigtigt nok..
XXXXX alt jeg kan for du er gravid..
Mv Henriette

Så meget forskel var der på mine to børn..

P,s med min søn have jeg kun mega halsbrand fra uge 10 til jeg føde ham næsten som min datter ligeså slemt for kaste sjælden op pga det jo da jeg fødeeeeeeeee er du gal med opkast...
Udover det have jeg kun rygproblemme og i uge 8 bløde jeg i 3 dage...

med min datter have jeg bare alt.... blod i uge 8-16-34. besvimme,svimmel.kaste op kvalme halsbrand,blærebetændelse 2 gang.med et højt blodtryk i 7 uger så var det fint lidt for lavt igen som det ellers var også med min søn.mega vand i benen hihi elfandt fødder..

Jeg håber du er gravid selvom det ikke altid er rart med alle de symtomer*SS*...

Mvh Henriette

Anmeld

22. februar 2009

Dorthe1986

Er godt nok ikke gravid og har ikke været det, men er vildt spændt på at høre nyt når du får testet

En masse herfra

Anmeld

22. februar 2009

JemKem

Jeg er en af dem som kan mærke jeg er gravid inden det kan ses på en test... Har været gravid 2 gange (har dog kun fået et barn)

Begge gange kunne jeg mærke inden min mens udeblev at jeg "følte mig anderledes".

Første gang oplevede jeg hele baduljen inden min mens udeblev og det kunne testes. Kvalme, brystspændinger og ondt i ryg og lænd.

Sidste gang undgik jeg kvalmen men især brystspændingerne var meget markante.

Begge gange da jeg kom hos lægen var jeg kun ca. 2 dage over hvor min mens skulle udeblive og hvor det kunne testes. Min læge synes det er lidt vildt jeg kan mærke det så tidligt

Anmeld

23. februar 2009

LineD

Ja såå kan jeg forløse spændingen... Jeg fiik mens i nat, meget meget lidt, men den kom og tog meget kraftige mens smerter med sig, i mave og læn + lidt kvalme...

HADER min krop, den er bare ikke til at stole på ØV

Anmeld

23. februar 2009

DK

LineD skriver:

Ja såå kan jeg forløse spændingen... Jeg fiik mens i nat, meget meget lidt, men den kom og tog meget kraftige mens smerter med sig, i mave og læn + lidt kvalme...

HADER min krop, den er bare ikke til at stole på ØV

Ejjj det er jeg ked af at høre. ØV ØV ØV!!!

Kæmpe tusind krammere til dig

Anmeld

23. februar 2009

maleneaa

Uha jeg kender der alt for godt. Jeg tør heller ikke teste fordi jeg er bange for negativ svar og det væreste er at de negative svar kommer hver gang. Jeg har så også det problem at jeg ikke har min mens pga undervægt og at jeg har ammet min pige på nu 11mdr. Jeg er holdt med at amme hende for en mdr siden fordi vi gerne vil have en mere.
Jeg kender godt det med at man kan mærke en hel masse i kroppen og i underlivet og man bliver så glad men når man så tester får man en kæmpe skuffelse og græder helt vildt. Jeg bliver også sur på min krop. Det er så hårdt og jeg tør ikke glæde mig over noget mere og jeg tør faktisk heller ikke at teste for jeg er bange for at blive skuffet.
Jeg håber at du har heldet med dig

Anmeld

23. februar 2009

Tanja-Josefine

Hai...
Jeg havde en lille fornemmelse og så havde jeg små smerter og niv i maven.
Jeg tog en test rimlig hurtigt og fik den gode nyhed..
Held og lykke...
Knus tanja

Anmeld

23. februar 2009

SaNiNa

ja, jeg er sikker på jeg mærkede da ægget satte sig fast hvad rigtig ondt og viste bare den var der... fik hurtig meget ømmen bryster og og en underlig fornemelse i maven... denne gang hvade jeg en meget dum mens ligende smerte men der kom bare igen mens men en meget positiv test... i flere uger efter jeg testede positiv blødte jeg lidt men ikke lige så meget som rigtig mens... kan stadig godt bløde nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.