henriette larsen skriver:
Med min søn ingen ting før fra uge 10.Jeg teste første positiv den jeg var 17 dage over hos min læge.Men den var så også Mega positiv(rød)
jeg prøve af teste da jeg var 4 dag over (4+5).er var den negativ og da jeg var 12 dag(5+5) også negativ..
Med min datter mærke jeg nået mega hurtigt allerede fra dag 24 fra 1 mens dag(ca mens på dag 29-30 som alt troede jeg.
Jeg have altttttt hurtigt og mega midstank den er der jeg er gravid.
Jeg havde en lidt plæt 2 dage efter sex på dag 18 fra 1 mens og fra da 24. Underlivet var ømt,Have mega halsbrand hver aften.
Jeg tisse mere og mens smerter/æl smerter.
Mine brystvorter var hurtigt små lilla og var mega følsomme og ømme.
Jeg begyndt fra 25 af kast op hver morgen de så tre dagen med opkast om morgen så teste på dag 28 sidste på dagen og den var svag positiv.Jeg købt en teste(klar besked)hurtigt og teste næste morgen med morgen urin og den var mere positiv.
Så min symtomer var rigtigt nok..
XXXXX alt jeg kan for du er gravid..
Mv Henriette
Så meget forskel var der på mine to børn..
P,s med min søn have jeg kun mega halsbrand fra uge 10 til jeg føde ham næsten som min datter ligeså slemt for kaste sjælden op pga det jo da jeg fødeeeeeeeee er du gal med opkast...
Udover det have jeg kun rygproblemme og i uge 8 bløde jeg i 3 dage...
med min datter have jeg bare alt.... blod i uge 8-16-34. besvimme,svimmel.kaste op kvalme halsbrand,blærebetændelse 2 gang.med et højt blodtryk i 7 uger så var det fint lidt for lavt igen som det ellers var også med min søn.mega vand i benen hihi elfandt fødder..
Jeg håber du er gravid selvom det ikke altid er rart med alle de symtomer*SS*...
Mvh Henriette
Anmeld