ÅH jeg gad godt jeg kunne farve hår. Farver i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2011

l.kjoeller

Hold op jeg syns godt min snart 4 cm lange udgroning fra mørk til lys, kunne forsvinde heeelt af sig selv. ja når nu man af gode grunde ligger sig lidt ud på maven, syns jeg det tager lidt på selvværdet faktisk. andre end mig der har det sådan??? Glæææder mig til april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

sofiell89

Jeg har siden jeg var barn farvet hår engang om året minimum.. Havde planlagt det først skulle farves inden jul.. Men som hos dig, ligger der en i maven... Glæder mig til maj.. Og er sikker på at jeg er hurtigt hjemme hos svigermor og farve hår når hun er kommet ud

Anmeld

9. december 2011

l.kjoeller

sofiell89 skriver:

sssmåRoasnarsnartJeg har siden jeg var barn farvet hår engang om året minimum.. Havde planlagt det først skulle farves inden jul.. Men som hos dig, ligger der en i maven... Glæder mig til maj.. Og er sikker på at jeg er hurtigt hjemme hos svigermor og farve hår når hun er kommet ud

Ja så snart lillepigen er ude går der heller ikke lang tid før jeg er farvet igen tror jeg

Anmeld

22. marts 2012

PrinsessensMor

Jeg har læst at der ikke skal være ammoniak i hårfarverne og med god udluftningen så skulle det gå. Det er bevist videnskabeligt at hårfarven der rører hovedbunden ikke skader fosteret fordi det er i små mængder der måske kommer ned i kroppen. Alligevel skal man holde sig fra hårfarve de første tre måneder og helst til striber fordi de ikke rører hovedbunden hvis man absolut skal farve.

Wella hårfarverne har udviklet en serie til gravide.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.