Hvor mange gange om dagen sover Jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Nadia&Daniel

Laura sover normalt 2 lure om dagen - men nogle gange springer hun nr. 2 over - og er mega svær at putte om aften (omkring kl. 19)..

Så mit spørgsmål til Jer.. Hvor mange gange om dagen sover Jeres guldklumper??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

roenlund

Nadia&Daniel skriver:

Laura sover normalt 2 lure om dagen - men nogle gange springer hun nr. 2 over - og er mega svær at putte om aften (omkring kl. 19)..

Liam sover normalt hun en gang, men er han meget træt for han sin morgenlur også... de få gange hvor han sover rigtig dårligt til middag og derofr er nød til at få en eftermiddagslur er han ikke til at få til at sove til aften så det prøver vi at undgå...

Anmeld

29. november 2011

Nadia&Daniel

roenlund skriver:

Liam sover normalt hun en gang, men er han meget træt for han sin morgenlur også... de få gange hvor han sover rigtig dårligt til middag og derofr er nød til at få en eftermiddagslur er han ikke til at få til at sove til aften så det prøver vi at undgå...

Laura plejer at stå op kl. 6.30/7 - vuggestue kl. 8 - sover lur nr. 1 omkring kl. 9.30/10 - frokost kl. 10.30/11 - og lur nr. 2 kl. 13/13.30..

Når hun er hjemme, er det meget forskelligt hvornår hun er træt, men morgenluren er næsten altid præcis..

Kæmper lige pt. en kamp om aften - mest vist hun ikke har sovet i løbet af dagen..

Anmeld

29. november 2011

roenlund

Liam står op kl 7 og sover så til middag omkring kl 12 og der tager han så mellem 1½ og 3 timer og oftest kan han nøjes med det. Hvis han har sovet meget dårligt om natten eller af anden årsag er meget træt (som nu hvor han er lidt forkølet) så sover han ca mellem 8-9 til dp.

Liam har altid sovet lidt og dårligt så vi er vandt til at det ikke bliver til det helt store (lure på tre timer er noget der først er kommet efter han han er blevet 1)

Anmeld

29. november 2011

Nadia&Daniel

roenlund skriver:

Liam står op kl 7 og sover så til middag omkring kl 12 og der tager han så mellem 1½ og 3 timer og oftest kan han nøjes med det. Hvis han har sovet meget dårligt om natten eller af anden årsag er meget træt (som nu hvor han er lidt forkølet) så sover han ca mellem 8-9 til dp.

Liam har altid sovet lidt og dårligt så vi er vandt til at det ikke bliver til det helt store (lure på tre timer er noget der først er kommet efter han han er blevet 1)

Uhh - kan være det også dukker op i Laura Laura sover mærkeligt om natte, jeg er oppe omkring 4-5 gange "bare" for at give sutten

Anmeld

29. november 2011

roenlund

Nadia&Daniel skriver:

Uhh - kan være det også dukker op i Laura Laura sover mærkeligt om natte, jeg er oppe omkring 4-5 gange "bare" for at give sutten

Som sagt har Liam aldrig sovet særlig godt, 4-5 gange er en god nat, han har aldrig sovet igennem. Når han er forkølet som nu er det nærmere 10 gange på en nat han vågner... Har desværre også en periode hvor han vågner et sted mellem 2 og 4 og er helt vågen og sk... svær at få til at sove igen...

Anmeld

30. november 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Madeleine sover vist stadig en time lige når hun møder i dagplejen omkring halv 8 til halv ni og så igen til middag.
Hjemme får hun kun en lur til middag, det fungerer fint.
Vi er også meget oppe og give sut for tiden pga snot, hoste og tryghed efter tigerspringet

Anmeld

30. november 2011

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Lige pt. sover Isabella kun 1 lur om dagen - selvfølgelig alt efter hvor træt hun er. Vuggestuen er begyndt at lægge hende omkring 11.30 - så tager hun snildt 3 timer  Hun står op mellem 6-7. 

Nogle dage skal hun lige have en lur inden aftensmaden 

I dag har hun f.eks. ikke villet sove til middag, så hun har været pænt overtræt. De var ved at ringe hende hjem. 

Anmeld

7. december 2011

marhemor

Herhjemme vågner Andrea (eller også bliver hun vækket) kl ca. 6.30, og så er hun begyndt at falde i søvn i bilen på vej til dagplejen, hvor hun typisk sover ca 20 min. Bliver afleveret kl. ca. 7.45 og så sover hun typisk først igen efter frokost ca. kl 12 og kan her snildt tage 3-3½ time... Herefter sover hun først til natten og det er typisk imellem kl 20 og 21. Som regel er vi oppe 1-2 gange om natten, for at få noget vand, og så i seng igen.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.