3+6 og oppustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

Andre der har oplevet det så tidligt? Synes jeg har rigtig meget luft i maven, men er det ikke lidt tidligt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

eirene

Anonym skriver:

Andre der har oplevet det så tidligt? Synes jeg har rigtig meget luft i maven, men er det ikke lidt tidligt???

Det kan jo også være noget du har spist..

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej, der er mange piger, der får masser af luft i maven, når de bliver gravide...det skyldes, som så meget andet, hormoner, der påvirker mave-tarmsystemet.

Det har jeg altid selv fået, med det resultat, at jeg har lignet en elefant bare 5 min inde i graviditeterne

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2011

MorEllen

Ja, jeg følte mig oppustet og bøvlet med hård mave lige fra dag èn nærmest... Det hjalp at tage HUSK hver morgen.. det regulerer maven Som andre her også skriver så skyldes det de mange hormonerne der svirrer rundt i kroppen...

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Ja kan da godt tænkes det er hormoner... Det er hovedsageligt om aftenen og natten jeg har det sådan - også selvom jeg næsten ikke har spist noget (appetiten er ikke så stor, da jeg bliver små dårlig kort tid efter jeg er gået igang med at spise)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.