Hvad vejer Jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2009

malou

Halløj... vi var til SP forleden og blive vac. og der blev han vejet og målt.

6330 g
62.3 cm.

Hvor store er Jeres babyer blevet??

Knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2009

Anja

Da Esther var lige 4 mdr blev hun vejet og målt af sp til 7 kg og 61½ cm, så hun er ved at have nogle gode lårbasser :-D

Anmeld

22. februar 2009

malou

Anja skriver:

Da Esther var lige 4 mdr blev hun vejet og målt af sp til 7 kg og 61½ cm, så hun er ved at have nogle gode lårbasser :-D

Uhhhh de lårbasser... mums... skal virkelig styre mig for ikke lige hapse lidt i dem.... hahaha... super dejlige Victor har fået 3 deller på dem nu... så sødt

Anmeld

22. februar 2009

Mie A

Lærke blev vejet da hun var knap 3 måneder gammel - der vejede hun 6,25 kg... Jeg er spændt på hvor stor hun er blevet her den 4. marts, når sundhedsplejersken kommer igen... Syntes hun er gået hen og blevet lidt tyk

Mie - som er helt færdig efter en hel dag med fødselsdag igår!!

Anmeld

22. februar 2009

frk Jensen

Marcus blev vejet for ca 14 dage siden, der var han lidt over 3 mdr der vejede han 6.8 kg og var 64,5 lang. Han er bare blevet rigtig lang basse, og super dejlig.. Lige til at spise.. Mums..

Anmeld

22. februar 2009

Mor´sdrenge

Noah blev vejet for ca. 14dage siden, der var han 3mdr + 3uger gammel.

Vægt: ca. 7kg
Længde: ca. 68cm

En lang dejlig dreng..

Anmeld

22. februar 2009

MetteT

i onsdags da kathrine var 2 mdr, vejede hun 5500g og var 58 cm..
Hun havde desværre kun taget ca 150g på på knap 3 uger og vokset 1cm, så mor her var bare så super ked...
Sgu da ikke mærkeligt at prinsessen har været ked af det..
Men da SP var for ca 3 uger siden, viste det sig at vi havde overfodret hende, så hun sku ikke ligges til så ofte... Men nu er det åbenbart vendt til det stik modsatte... Så nu ska kathrine vejes igen på onsdag og hvis det ikk ser bedre ud, ska vi til at supplere med flaske... Har jeg det heller ikke så skidt med, bare så længe min lille skat får nok at spise..
Men hold op hvor var det hårdt at jeg ikk selv havde set det var fordi hun var sulten...
Knus mette

Anmeld

22. februar 2009

Plysbjørnen

Benjamin er lige blevet vejet i fredags, og da vejede 6400 gr. og var 65 cm... Så det er et langt tyndt siv jeg har mig...

Han er lige blevet 4 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.