Symptomer på hvilket køn det bliver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.106 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. november 2011

EKBJ

Er der nogle bestemt ting der gør at man kan se det er en dreng man får? (hvis man ikke har været til scanning endnu). Fx ikke så meget kvlame eller ingen kvalme. Mavens form eller lign.. 

Skriv gerne hvordan i har kunnet så forskel, hvis i har både en pige og en dreng :-)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Rockertand

Er der nogle bestemt ting der gør at man kan se det er en dreng man får? (hvis man ikke har været til scanning endnu). Fx ikke så meget kvlame eller ingen kvalme. Mavens form eller lign.. 

Skriv gerne hvordan i har kunnet så forskel, hvis i har både en pige og en dreng :-)  

Kort og godt: NEJ - hvis der er nogle, der påstår andet, så er det ammestuehistorier  og tro.

Her er det 2 vidt forskellige graviditeter - samme køn 

Anmeld

29. november 2011

Bassemor<3

altså jeg er gravid med mit første barn, og venter en dreng    Jeg havde SYGT meget kvalme de første 4 måneder og madlede. Jeg har ikke taget et gram på, faktisk har jeg tabt 1 kg.  

maven sidder meget højt 

ved ikke om det hjælper, men måske nogen kan genkende det 

Anmeld

29. november 2011

EKBJ

babyboy2012 skriver:

altså jeg er gravid med mit første barn, og venter en dreng    Jeg havde SYGT meget kvalme de første 4 måneder og madlede. Jeg har ikke taget et gram på, faktisk har jeg tabt 1 kg.  

maven sidder meget højt 

Jeg har ikke haft særlig meget kvalme, kun nogle få dage. 
Har taget 4 kg på

Og maven sidder højt.  

Anmeld

29. november 2011

Koen.

Her har det været to ens graviditet indtil nu og har en pige og har lige været til kønsskanning i dag og vi venter en dreng, så her har der ikke kunne mærkes forskel

Anmeld

29. november 2011

Krussedulle

EKBJ skriver:

Det er skrøner jeg venter dreng nr 3, og den her graviditet er 100% forskellig fra de andre.. de to første gange havde jeg ekstrem kvalme og lyst til kød og ost, og salte ting.. Denne gang havde jeg minimal kvalme og lyst til søde ting.. Altså helt modsat så jeg tvivler på at der er hold i skrønerne, men tilfældigheder er noget andet

Anmeld

29. november 2011

EKBJ

tanja. skriver:

Her har det været to ens graviditet indtil nu og har en pige og har lige været til kønsskanning i dag og vi venter en dreng, så her har der ikke kunne mærkes forskel

Neeeeej Tilykke!! :-). 

Jeg glæder mig sådan til det bliver min tur til at kunne fortælle om jeg venter en dreng eller pige!!  

Anmeld

29. november 2011

twinny

babyboy2012 skriver:

maven sidder meget højt 

hehe.... Jeg havde ingen kvalme overhovedet.... jeg fik to drenge

TS: det er ammestuehistorier..

Anmeld

29. november 2011

EKBJ

Krussedulle skriver:

Det er skrøner jeg venter dreng nr 3, og den her graviditet er 100% forskellig fra de andre.. de to første gange havde jeg ekstrem kvalme og lyst til kød og ost, og salte ting.. Denne gang havde jeg minimal kvalme og lyst til søde ting.. Altså helt modsat så jeg tvivler på at der er hold i skrønerne, men tilfældigheder er noget andet

I starten spiste jeg meget saltchips! :-) 

Anmeld

29. november 2011

Bassemor<3

EKBJ skriver:

Jeg har ikke haft særlig meget kvalme, kun nogle få dage. 
Har taget 4 kg på

Og maven sidder højt.  

ja det ligner ikke meget  Men der er ikke rigtig nogen måde at sige det på 100% ud over dna prøver  og næsten 100% ved scanninger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.