p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Anonym trådstarter

vil lige høre om der er andre som har oplevet dette.

jeg tager min p-pille hver aften og holder 7 dages pause efter en pakke.

under de 7 dages pause har jeg kun mens i 3-4 dage. hvor efter jeg som normalt starter igen.

nu er mit spørgsmål så om der er andre der har oplevet at bløde imens de tager pillerne.

jeg har de sidste to perioder haft en-to dage hvor jeg har blødt lidt ( altid efter at have taget pillerne i ca 10 dage)

andre der har prøvet dette.

er i tvivl om pillerne virker og hvad jeg evt skal gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

BabyMiracle <3

Det samme skete for mig, fik derefter konstateret PCO (PCOS) og har ikke været på p-piller siden .. Ring til din læge og hør hvad du skal gøre

Anmeld

29. november 2011

lycly

Jeg er lige startet på p-piller igen efter graviditet. Og da jeg var nogenlunde halvvejs igennem den første pakke, begyndte jeg at bløde. Pletblødning, men var nødt til at bruge bind. Jeg stoppede så med dem da jeg var træt af at bløde, det begrænser jo en lidt. Og så stoppede blødningen også. Det er altså meget mystisk med de p-piller

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg er lige startet på p-piller igen efter graviditet. Og da jeg var nogenlunde halvvejs igennem den første pakke, begyndte jeg at bløde. Pletblødning, men var nødt til at bruge bind. Jeg stoppede så med dem da jeg var træt af at bløde, det begrænser jo en lidt. Og så stoppede blødningen også. Det er altså meget mystisk med de p-piller

ja helt vildt. har også selv kun taget dem i 4 mdr.

Anmeld

29. november 2011

.....

Ja har oplevet dette..men kun da jeg startede på p-piller for første gang, da kroppen lige skulle finde sin rytme

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

Strawberry skriver:

Ja har oplevet dette..men kun da jeg startede på p-piller for første gang, da kroppen lige skulle finde sin rytme

stoppede af sig selv igen. for er første gang jeg tager p-piller. og har nu taget dem i 4 mdr.

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

andre der har oplevet dette

Anmeld

30. november 2011

hende-nanna

Jeg har også. Men er ret sikker på at det var efter en glemt pille, så det er jo nok ikke helt det samme 

Men ved mig gik det ret hurtigt over igen, og efter pausen var det helt normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.