Flexa halvhøj seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Sara.

Min mands fætter har en flexa halvhøj seng i hans kælderum.

Det har været hans datters som nu går i 3. klasse. Vil tro den er en 8 år ca.

Har spurgt om han vil sælge den, hvilket han gerne vil.. Men han siger madrassen er noget falmet, men nok er okay hvis der bare kommer nyt lagen på.

Ville i bruge madrassen igen eller købe en ny? Vi har ikke mange penge, så vi har ikke råd til bare at købe en ny fordi man gerne vil have en ny... Men hvis man ikke kan bruge den gamle vil vi selvføglelig købe en ny.

Men kan man bruge den gamle?

Og hvad tænker i han skal have?

Han siger den er som ny og ikke rigtig brugt da datteren altid har sovet hos ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

dpb

lærkes_mor skriver:

Har spurgt om han vil sælge den, hvilket han gerne vil.. Men han siger madrassen er noget falmet, men nok er okay hvis der bare kommer nyt lagen på.

Ville i bruge madrassen igen eller købe en ny? Vi har ikke mange penge, så vi har ikke råd til bare at købe en ny fordi man gerne vil have en ny... Men hvis man ikke kan bruge den gamle vil vi selvføglelig købe en ny.

Han siger den er som ny og ikke rigtig brugt da datteren altid har sovet hos ham...

hmm, det var da et godt spørgsmål... personligt ville jeg nok købe en ny. Jeg tænker en del over støvmider, fugt og den slags når den nu har den alder den har og er blevet opbevaret i en kælder... men igen er det jo meget forskelligt også i forhold til hvordan den har været pakket ind... Det bedste vil nok være at se den og så tage den derfra...

Qnuz

Anmeld

29. november 2011

aarhusmor

Jeg ville købe en ny madras.

Jeg ville lade ham fortælle hvad han skal have for den seng, for selvom den er brugt, er der mange der tager en del for en flexa seng. Og måske sælger han den billigere

Anmeld

29. november 2011

trunte89

Jeg tror også jeg ville købe en ny. Den er jo en del år gammel.
I kan jo evt ønske jer den i julegave?

Anmeld

29. november 2011

SpunkenJo

lærkes_mor skriver:

Hvis den er "Ganmel" og den er arvet fra nogen som IKKE er søskende vil jeg 100% købe en ny.....

Der kan være svampesporer og andet utøj gemt i sådan en madras

Skumhuset i Århus har ofte fine madrasser til gode priser, ligesom de også har det i jydsk. Du kan evt også tjekke om målene på
Madrasserne i IKEA kan bruges.

Fedt med en "ny" seng tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.