Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Tak for en fed tur søs, og skanningen, det var det hele værd.! Elsker allerede lille Liam
Tak for en fed tur søs, og skanningen, det var det hele værd.! Elsker allerede lille Liam
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Eeeeew, jeg havde ikke ret haha.Men dejligt for Jer at i får en dreng, det var jo det du ville have Liam og Lærke klinger nu godt sammen
Eeeeew, jeg havde ikke ret haha.Men dejligt for Jer at i får en dreng, det var jo det du ville have Liam og Lærke klinger nu godt sammen
tanja. skriver: [blåDRENG]Der var INGEN tvivl, han flashede alt og var bare SÅ dygtigSå Lærke skal have en lillebror, en lille Liam
[blåDRENG]Der var INGEN tvivl, han flashede alt og var bare SÅ dygtigSå Lærke skal have en lillebror, en lille Liam
en blå dreng hvor fint tillykke
isabellamor skriver: en blå dreng hvor fint tillykke
tanja. skriver: haha ja en lille smøl og takfEj den kiksede åbenbart med at lave skriften blå
haha ja en lille smøl og takfEj den kiksede åbenbart med at lave skriften blå
hehe det gør ikke noget, jeg kunne godt se hvad det var, men det var nu stadig lidt sjovt.. på den søde måde altså.
isabellamor skriver: hehe det gør ikke noget, jeg kunne godt se hvad det var, men det var nu stadig lidt sjovt.. på den søde måde altså.
tanja. skriver: nej, var os selv i sidste øjeblik ved at være sikker på det blev en pige, MEN man kunne med det samme se det IKKE var en pigemen ja, dejligt med en af hver synes os Liam og Lærke er godt sammen, var han blevet en pige skulle han have heddet Lina
nej, var os selv i sidste øjeblik ved at være sikker på det blev en pige, MEN man kunne med det samme se det IKKE var en pigemen ja, dejligt med en af hver synes os Liam og Lærke er godt sammen, var han blevet en pige skulle han have heddet Lina
Haha, altid noget at man ikke skal hoppe rundt osv, for at baby gider at ligge ordentligt så man kan se hvad det bliver Lina og Lærke er nu heller ikke så tosset
Strawberry skriver: Haha, altid noget at man ikke skal hoppe rundt osv, for at baby gider at ligge ordentligt så man kan se hvad det bliver Lina og Lærke er nu heller ikke så tosset
tanja. skriver: ja heldigvis, til NF måtte jeg ryste mave og bagdel for at han lå rigtigtneeej synes det var nogle fine navne, selvom manden lige skulle vænne sig til Liam
ja heldigvis, til NF måtte jeg ryste mave og bagdel for at han lå rigtigtneeej synes det var nogle fine navne, selvom manden lige skulle vænne sig til Liam
Haha, kan lige forestille mig det (Fnisende smiley)Sådan er det tit med mænd og navne, men godt at han gik med til det
Strawberry skriver: Haha, kan lige forestille mig det (Fnisende smiley)Sådan er det tit med mænd og navne, men godt at han gik med til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128