Genbrugs tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2011

EKBJ

Hvor meget tøj til den bette kan man være bekendt og købe i genbrugs butikker? Og hvad skal bare bare slet ikke købe der, til den bette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
hvorfor skulle man ikke være bekendt at købe genbrugstøj?

vi har udelukkende genbrugstøj til vores søn, han er 6 måneder nu og det tøj man finder det første halve år er jo i pæn stand, de små vokser fra det så hurtigt at det ikke bliver slidt.

Det eneste vi har fra nyt er det vi har fået i gave, fx. køber vi i mødrehjælpen, hvor bodystockings koster 2 kr stk og bukser 15 kr og bluser 10 kr stk, der får man meget tøj for pengene.

Anmeld

29. november 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Stort set alt... man kan finde meget pænt, og stort set ubrugt i genbrugsbutikker... men husk at alt afhængigt hvor gammelt/vasket det er, jo mindre er det nok blevet... så en 62 godt kan blive en 56...

Og når de kommer lidt op i alderen, skal du passe på med sko... da de allerede er blevet formet...

Anmeld

29. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
EKBJ skriver:

Hvor meget tøj til den bette kan man være bekendt og købe i genbrugs butikker? Og hvad skal bare bare slet ikke købe der, til den bette? 

Jeg har endnu ikke købt noget fra ny tilmin ufødte søn. Barnevogn og tøj er second hand. Jeg vil dog købe dyne og sengetøj fra ny. Men ellers har jeg intet problem med genbrug (noget af det bliver noget af det, min datter brugte )

Anmeld

29. november 2011

EKBJ

PT skriver:

Jeg har endnu ikke købt noget fra ny tilmin ufødte søn. Barnevogn og tøj er second hand. Jeg vil dog købe dyne og sengetøj fra ny. Men ellers har jeg intet problem med genbrug (noget af det bliver noget af det, min datter brugte )

Jeg har købt Ammepude i genbrug idag og vil heller ikke ud og have fat i en helt ny barnevogn.. :-) tror heller ikke jeg vil købe alt tøjet i genbrug men kunne godt finde på at købe det meste der. I hvert fald lige i starten.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.