Åh hvor lyder det bare dejligt, Stine!!!! Det fortjener du bare, tænker så tit på dig, for tror bestemt også du har det hårdt ind imellem....
Ville da være helt fantastisk om I denne gang kunne holde kontakten, og jeg tror da bestemt det er en super god ide at det bare er jer to....
Jeg har en veninde, som jeg har kendt i ca 8 år.... Hendes kæreste er rigtig sød, og vi har altid inviteret dem begge til div fester, barnedåb osv, det er bare ligesom om vi ikke rigtig bliver inviteret tilbage (fx var det kun mig der blev inviteret ud at se deres nye hus, og Thomas så deres søn for førse gang her i jan og der var han 7 mdr)
Så vi tog lige en snak om det Thomas og jeg, og nu er de fx ikke inviteret med til hans fødselsdagsfest næste fredag....
Kan bare ikke forstå at de altid har sagt ja til de ting vi har inviteret til, når de aldrig inviterer tilbage, det ville jeg ikke gøre.....
Tror bare at det skal være mig og hende, og ikke noget med vennepar der.... Kæresten er som sagt sød, men ikke en vi sådan "svinger" med, og de har jo ligesom også vist at de ikke er interesseret i os som vennepar (undrer mig dog stadig over de takker ja til div invitationer) men sådan er det, og det skal nok fungere fint, selvom det bare er mig og hende......
Jeg ville ikke involvere mændene, når det er gået sådan de sidste gange, så hold den til at det er din veninde, og så lad det blive ved det.....
Synes sgu det er dejligt for dig, Stine!
Stort kram fra Tina
Anmeld