Jubiii... Fandt en gammel veninde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. februar 2009

SHJuP

Da jeg gik på gymnasiet fik jeg verdens bedste veninde... Hun var den eneste jeg nogensinde har kendt hvor vi bare kunne hygge, og vi var virkelig fortrolige... Selvom hun selvfølgelig også kendte Jan kunne jeg være sikker på at intet jeg fortalte hende, gik videre...

Årene gik, og Jan og jeg rendte sammen med hende og hendes kæreste hele tiden... Men pludselig kom vi fra hinanden... (hendes kæreste var nok den primære årsag)...

Da jeg blev gravid med Ida mødtes vi igen, og vi havde bare savnet hinanden SÅ meget... Vi hyggede og opdaterede en hel dag, og blev enige om at hun og kæresten skulle komme til middag... De kom og derefter løb det igen ud i sandet... (Igen kæresten... Han havde SÅ svært ved at vi havde gode jobs, nyt hus og barn på vej... Havde det bedre med folk der var dårligere stillet end han selv...!) Så jeg så hende ikke igen...

For ca. 14 dage siden stod jeg så ved Fakta og satte Emma ind i bilen, og pludselig stod hun og klappede mig på skulderen... Jeg fik den største krammer, da hun bare havde savnet mig SÅ MEGET! (Og det er helt klart gengældt!)

Jeg har simpelthen også bare savnet hende, har ikke haft nogen som hende siden, så vi blev enige om snart at mødes... Nu skal vi så mødes om 1½ uge, og jeg glæder mig HELT VILDT! Så må vi jo lige finde ud af om det i fremtiden kun skal være os to der mødes, eller om hendes kæreste er blevet mere moden... De har i hvert fald fået en søn på Emmas alder, så måske han er vokset...

Nå, men det blev en lang smøre... MEN JEG GLÆDER MIG!!! -Håber på at få mit livs bedste veninde igen... Synes jeg trænger til det!

Knus fra Stine -der sommetider føler sig lidt alene med det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

Tina2

Åh hvor lyder det bare dejligt, Stine!!!! Det fortjener du bare, tænker så tit på dig, for tror bestemt også du har det hårdt ind imellem....

Ville da være helt fantastisk om I denne gang kunne holde kontakten, og jeg tror da bestemt det er en super god ide at det bare er jer to....

Jeg har en veninde, som jeg har kendt i ca 8 år.... Hendes kæreste er rigtig sød, og vi har altid inviteret dem begge til div fester, barnedåb osv, det er bare ligesom om vi ikke rigtig bliver inviteret tilbage (fx var det kun mig der blev inviteret ud at se deres nye hus, og Thomas så deres søn for førse gang her i jan og der var han 7 mdr)
Så vi tog lige en snak om det Thomas og jeg, og nu er de fx ikke inviteret med til hans fødselsdagsfest næste fredag....
Kan bare ikke forstå at de altid har sagt ja til de ting vi har inviteret til, når de aldrig inviterer tilbage, det ville jeg ikke gøre.....

Tror bare at det skal være mig og hende, og ikke noget med vennepar der.... Kæresten er som sagt sød, men ikke en vi sådan "svinger" med, og de har jo ligesom også vist at de ikke er interesseret i os som vennepar (undrer mig dog stadig over de takker ja til div invitationer) men sådan er det, og det skal nok fungere fint, selvom det bare er mig og hende......

Jeg ville ikke involvere mændene, når det er gået sådan de sidste gange, så hold den til at det er din veninde, og så lad det blive ved det.....

Synes sgu det er dejligt for dig, Stine!

Stort kram fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.