Hvilket glattejern er godt ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Cookiemonsteret

Ja, Hvilket glattejern er godt, som ikke er GHD, ( det har jeg ikke råd til at give min søster ) Prisklasse mellem 500-750 kr ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Kofoed.

Jeg har et af dem fra bilka (Melissa), synes det virker super på mit hår og det er jo TYYYYYKT. Tror jeg gav 150 for det

Anmeld

29. november 2011

SS82

Hh Simonsen har lavet nogle efterligninger af Ghd. De ser fine ud vi har dem i salonen og er ikke så dyre.

Anmeld

29. november 2011

SS82

Det jeg tænker på er det der hedder Elite styler men hvis det er tror jeg også det der hedder Pro styler er godt.http://shop.hhsimonsen.dk/glattejern.aspx

Anmeld

29. november 2011

Cookiemonsteret

Kofoed. skriver:

Jeg har et af dem fra bilka (Melissa), synes det virker super på mit hår og det er jo TYYYYYKT. Tror jeg gav 150 for det

Det vil hun ikke have vi har forsøgt 4 gange med de billige til hende nu, og de glatter ikke hendes hår ordentligt, og så gik hun jo til mig og sagde hun ville have en ordentligt glattejern nu Og det fik jeg mor med på søde  

Anmeld

29. november 2011

Cookiemonsteret

Slott skriver:

Det jeg tænker på er det der hedder Elite styler men hvis det er tror jeg også det der hedder Pro styler er godt.http://shop.hhsimonsen.dk/glattejern.aspx

Kigger li på den men er det en de sælger i Salonerne ? eller skal den købes fra nettet ? 

Anmeld

29. november 2011

SS82

Du kan vist købe det på den hjemmeside men ellers også i saloner, for vi har det som sagt.

Anmeld

29. november 2011

Kofoed.

Cookiemonsteret skriver:

Det vil hun ikke have vi har forsøgt 4 gange med de billige til hende nu, og de glatter ikke hendes hår ordentligt, og så gik hun jo til mig og sagde hun ville have en ordentligt glattejern nu Og det fik jeg mor med på søde  

Den pige går vist mere op i mærke end kvalitet Men lad hende, håber du finder noget

Anmeld

29. november 2011

Cookiemonsteret

Kofoed. skriver:

Den pige går vist mere op i mærke end kvalitet Men lad hende, håber du finder noget

Undre det dig når hun har mig som storesøster ?? 

Anmeld

29. november 2011

Cookiemonsteret

Slott skriver:

Du kan vist købe det på den hjemmeside men ellers også i saloner, for vi har det som sagt.

Okay Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.