arrrgh jeg er ved at blive skør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2011

lailamik

Ja jeg er vikrelig ved at blive skør nu! jeg kan simpelthen ikke falde i søvn om natten kan ikke forstå det, når jeg altid har haft de bedst søvngaver, kunne sove når som helst og hvor som helst 

Er i dag 23+1, og har vist nok ikke sovet i næsten 2 uge?! falder først i søvn kl 04-05 og så sover jeg ikke ret meget når jeg vågner hver ½-1 time  heldigvis arbejder jeg ikke hver dag, så nogle dag får jeg alligevel ca. 5 timer tilsammen, men puuuuha kan simpelthen ikke finde ud af at ligge ordentligt pga af maven og den er ikke engang nået sit højdepunkt endnu!!  kan det være forberedelse til mig som mor? ?

Bare lige et brokke indlæg herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Mussen2

Sådan havde jeg det også i min første graviditet- pyha det var træls. Jeg havde ellers det bedste sovehjerte. Tror det er både fysisk og psykisk. Jeg kan huske jeg havde en konstant frygt for at der kom indbrud om natten  Så lå jeg ellers der og lyttede....

Denne graviditet er det MEEEEEGET bedre. EJg er i uge 31 ig har de sidste 3 mdr. sovet med min ammepude fra tidliger. DEN ER GULD VÆRD. Det kan ikke anbefales nok. Så har man noget mellem benene/knæenen og noget til at støtte maven. For mig betyder, det at jeg stadig kan være heldig at få en hel nats søvn

Anmeld

29. november 2011

lailamik

Mussen2 skriver:

Sådan havde jeg det også i min første graviditet- pyha det var træls. Jeg havde ellers det bedste sovehjerte. Tror det er både fysisk og psykisk. Jeg kan huske jeg havde en konstant frygt for at der kom indbrud om natten  Så lå jeg ellers der og lyttede....

Denne graviditet er det MEEEEEGET bedre. EJg er i uge 31 ig har de sidste 3 mdr. sovet med min ammepude fra tidliger. DEN ER GULD VÆRD. Det kan ikke anbefales nok. Så har man noget mellem benene/knæenen og noget til at støtte maven. For mig betyder, det at jeg stadig kan være heldig at få en hel nats søvn

Ahhh kender jeg så godt! jeg ligg jo også og tænker om alt muligt underligt 

Uhhh så det er såden en jeg skal skaffe mig åså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.