Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg er vikrelig ved at blive skør nu! jeg kan simpelthen ikke falde i søvn om natten kan ikke forstå det, når jeg altid har haft de bedst søvngaver, kunne sove når som helst og hvor som helst
Er i dag 23+1, og har vist nok ikke sovet i næsten 2 uge?! falder først i søvn kl 04-05 og så sover jeg ikke ret meget når jeg vågner hver ½-1 time heldigvis arbejder jeg ikke hver dag, så nogle dag får jeg alligevel ca. 5 timer tilsammen, men puuuuha kan simpelthen ikke finde ud af at ligge ordentligt pga af maven og den er ikke engang nået sit højdepunkt endnu!! kan det være forberedelse til mig som mor? ?
Bare lige et brokke indlæg herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan havde jeg det også i min første graviditet- pyha det var træls. Jeg havde ellers det bedste sovehjerte. Tror det er både fysisk og psykisk. Jeg kan huske jeg havde en konstant frygt for at der kom indbrud om natten Så lå jeg ellers der og lyttede....
Denne graviditet er det MEEEEEGET bedre. EJg er i uge 31 ig har de sidste 3 mdr. sovet med min ammepude fra tidliger. DEN ER GULD VÆRD. Det kan ikke anbefales nok. Så har man noget mellem benene/knæenen og noget til at støtte maven. For mig betyder, det at jeg stadig kan være heldig at få en hel nats søvn
Mussen2 skriver: Sådan havde jeg det også i min første graviditet- pyha det var træls. Jeg havde ellers det bedste sovehjerte. Tror det er både fysisk og psykisk. Jeg kan huske jeg havde en konstant frygt for at der kom indbrud om natten Så lå jeg ellers der og lyttede.... Denne graviditet er det MEEEEEGET bedre. EJg er i uge 31 ig har de sidste 3 mdr. sovet med min ammepude fra tidliger. DEN ER GULD VÆRD. Det kan ikke anbefales nok. Så har man noget mellem benene/knæenen og noget til at støtte maven. For mig betyder, det at jeg stadig kan være heldig at få en hel nats søvn
Ahhh kender jeg så godt! jeg ligg jo også og tænker om alt muligt underligt
Uhhh så det er såden en jeg skal skaffe mig åså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128