Legetøj til ham og mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2011

Anonym trådstarter

Forslag til legetøj til både ham og mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

karina1980

Anonym skriver:

Forslag til legetøj til både ham og mig?

skal det have nogen speciel funtion, for der findes jo temmelig meget

Anmeld

1. december 2011

Mick

Forslag til legetøj til dig og din kæreste. Der er jo et rigtig stort udvalg så det er jo bare hvad man er til og hvad man fortrækker. 

Tidens kvinder har i hvert af deres nr ( magasiner ) div anmeldelser af legetøj, måske det kunne give jer nogle ideer. De har også lidt anbefalinger på deres hjemmeside 

http://www.tidenskvinder.dk/productlistpaging/TKRedaktionen/?group=TKRedaktionen&profile=TidensKvinder&curpage=1

Women har også tit anmeldelser af div legetøj. 

Men når det er noget til dig og kæresten kan jeg ikke lad være med at tænke på We-viben  og der er også kommet en We-vibe 3

Men igen det er jo lidt en smag sag, måske i er mere til SM fx så er det nogle andre ting i skal kigge efter ;-) Men en god grund regl når i skal ha legetøj er at gå efter produkter af silikone. 

Og bor i, I Århus el KBH så smut ned forbi Lust de er utrolig søde og hjælpsomme.

Rigtig god fornøjelse 

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Forslag til legetøj til dig og din kæreste. Der er jo et rigtig stort udvalg så det er jo bare hvad man er til og hvad man fortrækker. 

Tidens kvinder har i hvert af deres nr ( magasiner ) div anmeldelser af legetøj, måske det kunne give jer nogle ideer. De har også lidt anbefalinger på deres hjemmeside 

http://www.tidenskvinder.dk/productlistpaging/TKRedaktionen/?group=TKRedaktionen&profile=TidensKvinder&curpage=1

Women har også tit anmeldelser af div legetøj. 

Men når det er noget til dig og kæresten kan jeg ikke lad være med at tænke på We-viben  og der er også kommet en We-vibe 3

Men igen det er jo lidt en smag sag, måske i er mere til SM fx så er det nogle andre ting i skal kigge efter ;-) Men en god grund regl når i skal ha legetøj er at gå efter produkter af silikone. 

Og bor i, I Århus el KBH så smut ned forbi Lust de er utrolig søde og hjælpsomme.

Rigtig god fornøjelse 

Den der we-vibe hvordan fungere den?

Anmeld

3. december 2011

Mick

Det er lige til ;-)

Det store `hovde`stimulere klitosris, og den lille den skal ind i skeden. 

Den lille den er, så lille at manden stadig kan trænge ind, og så bliver penis også stimuleret mens man har sex. Og alt dette fælger også for we-vibe 3 det er bare en opdateret udgave af den gamle. Den har trådløs fjernbetjening og er mere kraftig.

Jeg håber at det gav lidt mening ;-) 

Ha en god weekend 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.