kan man....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

selv bestemme om man vil have kejsersnit anden gang man skal føde...???? fik kejsersnit da jeg sku føde nichlas, fordi han vendte med numsen nedaf...
så var det jeg tænkte om man måtte bestemme selv anden gang.. er der nogen der ved det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

fam.4xc

karina22 skriver:

selv bestemme om man vil have kejsersnit anden gang man skal føde...???? fik kejsersnit da jeg sku føde nichlas, fordi han vendte med numsen nedaf...
så var det jeg tænkte om man måtte bestemme selv anden gang.. er der nogen der ved det???

Det tror jeg næppe du kan... Min historie ligner meget din.. fik også ks med den første fordi hun lå i UK, da jeg så ventede lillesøs ville jeg også gerne ha Ks og var til mange læge samtaler med en fødselslæge der provede alt for at få mig til at føde naturligt - så jeg sku tale min sag, men fik det tilsidst som jeg ville

Men så længe der ik er noget i vejen for du sku føde normalt får du det ik bare..

Anmeld

21. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

fam.4xc skriver:

Det tror jeg næppe du kan... Min historie ligner meget din.. fik også ks med den første fordi hun lå i UK, da jeg så ventede lillesøs ville jeg også gerne ha Ks og var til mange læge samtaler med en fødselslæge der provede alt for at få mig til at føde naturligt - så jeg sku tale min sag, men fik det tilsidst som jeg ville

Men så længe der ik er noget i vejen for du sku føde normalt får du det ik bare..

hmm.... tankerne køre bare når man går og prøver på at få nummer to... man har jo lige pludselig ikke født "normalt" og høre bare så mange skræk historier... gør mig alderede nervøs når jeg ikke ved hva jeg går ind til.... men et eller andet sted vil jeg gerne føde normalt, bare for at få lov at få min baby op på maven og farmand kan klippe navlestrengen.. også vil jeg jo gerne have selve oplevelsen... også alligevel ikke... hmm det er svært.... men der er jo noget tid til at gå og tænke over det...

Anmeld

21. februar 2009

charlottekri

Jeg har det lidt på samme måde!! min datter blev født ved pks pga det samme som dig (+hun lå med strakte ben). OG jeg havde bare så god en oplevelse med mit kejsersnit så kunne rigtig godt tænke mig at få det igen. Har oveni en kusine der var ude for nøjagtig det samme som mig, og ved hendes andet barn, som blev født ved normal fødsel, sprang hendes ar op og hun nåede ikke engang at se sit barn før hun røg afsted på operationsbordet... Det har jeg lidt i baghovedet når jeg går og tænker fremad på næste gang... For det kan jo ske både det ene og det andet ved begge dele, men når man har oplevet noget rigtig godt ved det ene, så bliver man vel lidt "tilhænger" (tryghedsnarkoman he he)

Anmeld

21. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

charlottekri skriver:

Jeg har det lidt på samme måde!! min datter blev født ved pks pga det samme som dig (+hun lå med strakte ben). OG jeg havde bare så god en oplevelse med mit kejsersnit så kunne rigtig godt tænke mig at få det igen. Har oveni en kusine der var ude for nøjagtig det samme som mig, og ved hendes andet barn, som blev født ved normal fødsel, sprang hendes ar op og hun nåede ikke engang at se sit barn før hun røg afsted på operationsbordet... Det har jeg lidt i baghovedet når jeg går og tænker fremad på næste gang... For det kan jo ske både det ene og det andet ved begge dele, men når man har oplevet noget rigtig godt ved det ene, så bliver man vel lidt "tilhænger" (tryghedsnarkoman he he)

puha en grim oplevelse... det er sådan noget jeg vil undgå...
lige præsis, man vil gerne have et ks fordi det gik godt sidst... men alligevel syntes jeg der er meget man går glip af.. har en drøm om at få mit barn på maven med det samme...men hvis aret sku springe op , tager jeg helst et ks..

Anmeld

21. februar 2009

charlottekri

jamen så snart min datter var blevet svøbt, fik jeg hende ned til mig på brystet mens jeg blev syet sammen... og det var fint for mig!! fik hende lige at se da de lige havde taget hende ud og 2 min senere så havde jeg hende

Anmeld

21. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

charlottekri skriver:

jamen så snart min datter var blevet svøbt, fik jeg hende ned til mig på brystet mens jeg blev syet sammen... og det var fint for mig!! fik hende lige at se da de lige havde taget hende ud og 2 min senere så havde jeg hende

jeg så også nichlas hurtigt lige efter også sad min mand med ham ved siden af mig.... og jeg piv helt vildt af lykke...
jeg kunne bare så godt tænke mig at få den næste op på maven lige efter han / hun er kommet ud... når jeg ser det på tv, er det der jeg hyler helt vildt, syntes bare at det er så smukt.. men tør ikke føde normalt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.